У Тернополі презентували нові види морозива: для тих, хто постить, або ж на дієті (ФОТО)

Тернопіль зібрав сотні любителів солодкого на Святі Морозива від ТМ “Рудь”. Нині виробник представляє 150 різновидів морозива. Цього року вперше на Святі презентували 30 нових смаків, серед яких зовсім незвичайні, які здивували усіх відвідувачів.

Мабуть, немає людини, яка не любить морозива. Перші згадки про нього датують ще 4 тис до н. е, а саму ідею приписують китайцям. Проте не лише вони полюбляли цей холодний десерт. Великий завойовник Олександр Македонський не любив спеку і тому їв морозиво щодня. Його готували за особливим рецептом: свіжі ягоди перетирали зі снігом, який спеціально доставляли з гір. А що би він сказав, якби йому представили такий асортимент улюблених ласощів, як сьогодні – на Святі Морозива у Тернополі?

Уже 13 рік поспіль Свято Морозива подорожує по всій Україні і Тернопіль – не вийняток. Щороку на заході діють улюблені дитячі атракціони: “Аквагрим”, “Коса-краса”, “Миттєві тату” – їх організатори повторюють з року в рік. Разом з тим – не забувають вносити і щось нове. Сьогодні на Святі діють понад 18 різних атракціонів. Справжньою несподіванкою Свята стало розширення парку розваг. Гості мали можливість відвідати Творчий бульвар, Дитячий сквер, Родинну алею та Спортивну площу – і, зауважимо, участь в активностях цих зон була абсолютно безкоштовною і вільною від квитків: потрібно було мати при собі лише гарний настрій.

– Ми цьогоріч повністю змінили формат Свята. Щоб потрапити на атракціон, потрібно купити тільки одне морозиво і отримати за це квиточок. – розповіла нам координатор проекту “Свято Морозива” Тетяна Хомяк.

Розважальні локації працювали у нон-стоп режимі – понад 5 годин. Тут з дітками постійно працювали ведучі – вони проводили розважальні конкурси і розігрували цінні подарунки. Варто наголосити, кожен мав змогу виграти цілий ящик морозива, адже щогодини ведучі визначали найактивнішого уболівальника і вручали йому за це солодку нагороду. Загалом, розіграли 5 ящиків різного морозива.

Солодшими за морозиво на Святі були хіба що неймовірні емоції діток, які зосереджено дегустували смачні десерти.

– Я спочатку не знав, що від чорного морозива буде зафарбований язик, – зізнається 8-річний Антон. – Але побачив, що у моєї сестри Оленки чорні губи і язик і зрозумів, що й у мене, мабуть, теж. Але нам байдуже, бо морозиво дуже смачне.

Ми щороку приходимо на Свято, – каже тернополянин Руслан. – Завжди беремо онуків. Вони дуже люблять морозиво. А я хочу підказати Вам новий вид – морозиво зі смаком безалкогольного пива. Воно холодне – і нам, дорослим, буде до смаку. Наступного року прийду – перевірю.

– Це суперсвято! Треба такі заходи робити не раз в рік, а щомісяця – радить школяр Володимир Іванів.

Зацікавив маленьких гостей Свята і новий вид морозива – “Мегаблок” – це морозиво-екскімо на паличці, проте без глазурі, полунично-бананового смаку. Воно має вигляд конструктора. Те, що дітям якраз дуже цікаво.

Але справжнім лідером цьогорічного літнього сезону стало чорне морозиво “BlackIce”.  Всі діти просто шаленіють від нього, адже воно поєднує в собі два їхні улюблені смаки – кока-кола й шоколад. Це дуже вдале поєднання і воно дуже легко з’їдається, не зважаючи на те, що там 150 г морозива.

Взагалі – у цьому році дуже багато новинок – близько 30 видів нових смаків. Гості Свята мали змогу скуштувати новий вид морозива – смузі. У ньому лише три інгредієнти: перетерте фруктове пюре (груша, персик, манго близько 75-80%), вода і цукор.  Його можна їсти й тим, у кого непереносимість молока й лактози, а також тим, хто сидить на дієті, бо середня калорійність – цього продукту 60-70 ккал на упаковку продукту. Також важливо це й для тих людей, які дотримуються посту.

Організатори наголошують, головне завдання Свята – це аби батьки й діти проводили якнайбільше часу разом.

– Це соціальний проект, – розповідає Тетяна Хомяк. – Коли ми лишень почали його впроваджувати, то мали на меті об’єднувати родини. І так сталося. Ми проводимо заходи у вихідні дні, аби максимум батьків могли прийти на Свято. Адже у вихідний не доведеться шукати час, щоб приділити його дітям. Цей захід повністю соціальний, ми не ставимо на меті отримати від нього дохід.

Тернопіль – це вже 11 місто, яке перейняло естафету родинного  святкування. Наступним містом, у якому відбудеться Свято Морозива, стане Маріуполь. 

Нині “Житомирський маслозавод” – власник ТМ «Рудь» – один з найбільших виробників морозива в Україні,  а також експортує власну продукцію у 27 країн світу, серед яких Ізраїль, ОАЕ, Молдова, Грузія та інші. В Україні традиційно відбуваються соціальні проекти на підримку сім’ї. Знаково, що Свято Морозива у Тернополі відбулося саме у Всесвітній День Батька.

Подробиці Свята – за посиланням: https://svyato.rud.ua

 

Наталія Червак

Фото автора

Автор: Halas

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *