«Ремонту не було більше 30-ти років»: на Борщівщині відновлюють знищену дорогу (ВІДЕО)

Ділянка дороги Іванків-Гермаківка у Скала-Подільській громаді потребує ремонту вже багато років. Жителі сіл бідкаються, адже через те, що дорога всіяна ямами, їм доводиться довго добиратися до центру громади.

Дороги взагалі ніякої нема, взагалі. То жах, а не дорога, в мене дві машини, то поза городи потрібно їхати, дороги дуже сильно чекаємо,- говорить місцевий житель Володимир Жмут.

Оновлюють цю дорогу за сприяння депутата Тернопільської обласної ради Віктора Твердохліба та ініціативи місцевого депутата від партії «За майбутнє» Ігоря Малюти. Зараз тут тривають підготовчі роботи: підрядники очищають узбіччя, поглиблюють кювети.

Наша команда продовжує ремонт місцевих доріг. Було багато звернень людей, щоб як найшвидше почати цей ремонт, але не все в наших силах. Ми розробили проект, поки провели тендерні процедури і нарешті, я тішуся тим, що підрядна організація приступила до робіт,- розповідає Володимир Болєщук, перший заступник голови Тернопільської обласної ради.

Протягом останніх 30 років ці дорога не бачила капітального ремонту і, як наслідок, стан її був жахливий. Завдяки команді Івана Адамовича Чайківського вперше за 30 років незалежності на цю дорогу звернули увагу. Сьогодні ми бачимо розпочинається її капітальний ремонт, що дозволить частково виправити ситуацію з інфраструктурою в цьому напрямку, – розповідає координатор партії «За майбутнє» у Скала-Подільській громаді Василь Паламар.

Ремонт цієї дороги дуже необхідний, адже нею проїжджають жителі сіл  Залуччя, Турильче, Підпелип’я, Вербівка та Іванків. Водій рейсового автобуса, який їде через ці села, зізнається, були випадки, коли відмовлявся тут працювати, адже через поганий стан дороги часто ламався автобус.

Потрібно відремонтувати цю дорогу обов’язково. Я вже тут 20 років їжджу, стільки й не ремонтована дорога. Це ж нереально 2-3 рази на рік ходову робити, жаліється Володимир Бугерчук, водій рейсового автобуса.

Ремонтуватимуть дорогу за технологією холодного ресайклінгу.

Марта Краузе

This website uses cookies.