Як ефективно працювати в дистанційному режимі?

Команда hh.ua | grc ділиться своїми порадами, як організувати надомну роботу та залишатись продуктивними протягом карантину.
Особиста продуктивністість і здоров’я
Обладнайте робоче місце. Виділіть простір, який тимчасово стане вашим кабінетом. Птрібен перемикач контексту – місце, яке найближчим часом у вас буде асоціюватись з роботою, а не з відпочинком. І, сідаючи за стіл, який з цього часу ви нарікаєте вашим офісним, ви маєте відчувати те саме, що й під час приходу в офіс.
Вигадайте для себе якийсь ритуал чи традицію, які б символізували початок та закінчення робочого дня. Найпростіший спосіб – перевдягатись зранку в «офісне» вбрання і ввечері його змінювати.
Визначте свій графік та дотримуйтесь його. Скоріш за все, працюючи в офісі, ви ходили на обід приблизно в один і той самий час. При надомній роботі варто робити те саме: відвести час для прийомів їжі та фізичної активності.
Застосовуйте техніки тайм-менеджменту. Наприклад, pomodoro, коли ви 25 хвилин працюєте, 5 хвилин відпочиваєте, а кожні 4 блоки робите перерву на 15 хвилин. Чому? Працюючи вдома, у нас менше тайм-кілерів, таких як спілкування з колегами, нарад в інших кабінетах тощо. З одного боку, без них ви будете більше встигати. Але є ризик перепрацьовувати та виснажуватись набагато швидше.
Скоріш за все, у вашому домашньому офісі перебуватимете не лише ви. Узгодьте свій графік з родиною та співмешканцями: є час для роботи, є – для вирішення домашніх питань. Зрозуміло, що різко та кардинально дистанціювати ці сфери життя не вийде. Проте до цього треба прагнути.

Комунікація між колегами
Включайте відеокамеру під час скайпколів. Це передає набагато більше інформації і дозволяє краще концентруватись. Та й краще нагадує живе спілкування з колегами.
Застосовуйте правило: якщо вирішення питання потребує більше 10 хвилин, краще зателефонувати. Але попередньо домовтесь про зручний час.
Всі домовленості, які були обговорені, фіксуйте в листі або таск-менеджері.
Регулярно робіть спільні дзвінки всього відділу, щоб синхронізувати свої дії та розуміти статус вирішення завдань. І під час таких дзвінків приділіть 5-10 хвилин для small talk, щоб поговорити про неробочі питання та просто відволіктись.

Автор: Галас



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *