Тернополянка Настасья Вікторівна обурена ситуацією, що трапилася під час її вранішньої поїздки у маршрутці. На прохання дівчини дати їй квиток, водій відреагував хамством. Більше того, почав нарікати, що вона їде разом із собакою, хоча правил перевезення тварини у громадському транспорті пасажирка дотрималася.
“Сьогодні в 8 ранку їхала в 16 маршрутці до 6 магазину.
В маршрутку зайшла разом з Люсі, котра була на повідку і з намордником на шиї. Крім мене був тільки один пасажир – якась дівчина. Водій побачив, що я з собакою, але нічого не заперечив, перепитав тільки чи маю 2 грн, щоб зручніше дати решту.
Після того, як я відвела на місце собаку, повернулася до водія і попросила квиток на проїзд. У відповідь отримала “не дам”, а на питання чому “бо не хочу”.
Під мій запитальний погляд, почав голосно говорити, що вот Ви з собакою зайшли. Я сказала, що він повинен видати квиток, у відповідь крик(!) “Всі ви завжди знаєте, шо повинен я, а не ви!”.
Пішла претензія, що собака без намордника, я показала йому намордник на Люсі, потім претензія, що без паспорта собака, я сказала, що паспорт є. Після претензія, що намордник не застібнутий і що я повинна запитатися водія чи можна мені заходити з собакою. Під всі ці крики (нормального тону не було!), я сказала, нехай повертає 7 грн і я вийду без проблем. Водій далі під свої слова видав квиток і я сіла на місце.
Питання: яке право має водій так поводитися з пасажирами, дозволяти собі підвищувати голос? Чому, якщо собака по правилах має намордник і документи, я зобов’язана питати дозволу зайти в маршрутку і, головне, чому питання про собаку виникло тільки тоді, коли водій зрозумів, що не поставить мої 7 грн собі в кишеню?!” — пише тернополянка.
This website uses cookies.