У Тернополі відбулося Свято Морозива від компанії “Рудь” (ФОТОРЕПОРТАЖ)

17 червня на Театральному майдані для дітей та дорослих компанія «Рудь» провела Свято Морозива.

Свята Морозива – це чудова можливість вдосталь поласувати улюбленим холодним смаколиком і нагода взяти участь у драйвових розвагах та цікавих воркшопах.

– Наш проект “Свято морозива” від ТМ “Рудь” проходить вже 15 років поспіль та по всій Україні. Це соціальний проект, який ми створили, щоб показати, наскільки важливе родинне спілкування та наскільки важливо діткам проводити час з батьками і навпаки. Свято родинне. Ми вважаємо, що у наш час це дуже важливо. Цього року ми розпочали дуже символічно зі Слов’янська, бо всі діти заслуговують на щасливе дитинство,- розповіла координатор проекту “Свято Морозива” та маркетолог компанії “Рудь” Тетяна Хомяк.

Такі свята відбуваються щорічно протягом 15 років і уже встигли сподобатися дітлахам. Цього року перепусткою на ігри стали квитки, які гості могли отримати придбавши 1 порцію смачного морозива, 1 морозиво дорівнювало 1 квиток. Однак вхід до більшості локацій був абсолютно вільним.

Чудовою новиною було й те, що парк атракціонів оновлено! П’ятнашки, міні-гольф, рибалка, водяні та танцювальні батли подарували дітлахам 100 % гарного настрою! Веселощі, чудовий відпочинок та багато корисних подарунків – ось чим дивувала та радувала відвідувачів компанія “Рудь” цього року.

Діти змагалися у грі в дартc – кидали липкі м’ячики у дошку та збирали бали на подарунки, закидали м’яч у кільце, грали в інтелектуальні ігри, були творчі воркшопи зі створення прикрас, коробочок або тваринок із синельного дроту.

На сцені, спільно з казковими персонажами, учасники свята змагалися у танцях, піснях, виконували різноманітні завдання. За кожен конкурс діти отримували пам’ятні подарунки від компанії «Рудь»: ручки, зошити, кружки, магнітики та інші корисні речі.

– Щороку компанія “Рудь” вдосконалює програму Свят Морозива, збільшує кількість атракціонів, проводить нові майстер-класи. Цього року ми пропонуємо велике
різноманіття розваг, щоб якнайкраще відповідати гаслу “100 % святково”, – розповідає президент компанії «Рудь» – АТ «Житомирський маслозавод» — Петро Рудь. – Вірю, що кожен відвідувач, незалежно від віку, знайде щось собі до смаку, це стосується як морозива, так і розваг на святі. Ми вдячні кожному споживачеві за висловлену довіру. Обіцяю, що торгова марка “Рудь” й надалі працюватиме над тим, аби залишатися фаворитом наших маленьких та дорослих шанувальників морозива.

 

Автор: Redaktor

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *