Оновлення автошляхів залежить від багатьох факторів. Та чи не найбільше на процес впливають погодні умови. Ремонтуючи дороги шляховики опираються на Державні будівельні норми, які чітко регламентують темпертуру повітря та вологість, за яких варто укладати асфальтобетонне покриття. На жаль, сприятливий для оновлення доріг період в Україні триває недовго, тому раціонально використовувати для робіт кожен погожий день – надважливо.
«Щойно ми отримали офіційне підтвердження, що Уряд профінансує оновлення ділянок доріг краю, ми зареєстрували тендери. Це дозволить не гаяти жодного дня. Визначені «Prozorro» підрядники розпочнуть роботи, щойно середньодобова температура повітря буде +5 градусів за Цельсієм,» – коментує начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.
Загальне фінансування ремонту доріг Тернопільщини Урядом у році становить понад 1 мільярд гривень.
Найперше дорожники оголосили тендери на ремонт 2 ділянок траси М-12 (Тернопіль-Підволочиськ), загальною протяжністю 38,9 км і 11-кілометрового відрізка М-19 (Тернопіль-Кременець). Попереду – торги за оновлення усього обходу Тернополя (Р-41), а це 14,5 км.
Служба автомобільних доріг також планує у 2018 році завершити укладання верхнього шару асфальтобетону на дорозі Тернопіль-Львів.
This website uses cookies.