Пенсіонерка з Чортківщини скаржиться, що замість інтернету провайдер пропонує їм музику.
– Ще такого не траплялося, що весь тиждень не було інтернету, – говорить жінка. – Два-три дні міг бути відсутнім, але щоб стільки – це вперше.
За словами пенсіонерки, найгірше навіть не те, що нема інтернету. Найгірше те, що неможливо зателефонувати за вказаними у договорі номерами телефонів.
– Я дзвоню на всі номери, – продовжує Ольга Михайлівна. – Тримаю телефон коло вуха по 5-10 хвилині навіть більше. А воно грає та й грає. Почуваю себе обманутою. Якось недоплатила 10 копійок абонплати, то інтернет відключили зразу. А тут нібито не бачать проблеми і нема з ними контакту. Це дратує. Що це за послуги такі?
Сайт Про Те також спробував зателефонувати за вказаними номерами. Нічого не вийшло. Послухали гарну, заспокійливу мелодію. Але, на щастя, у нас є інтернет, бо інший провайдер. Зайшли на сайт компанії «Біттернет». Надибали там таке: «Шановні абоненти! У зв’язку із технічними неполадками цілодобова лінія техпідтримки 0-800-607-040 тимчасово не працює. Прохання свої звернення залишати в Особистому кабінеті https://my.bitternet.ua/login.php та на сайті компанії у розділі Підтримка http://www.bitternet.ua/index.php/ua/dim/kontakti Просимо вибачення за тимчасові незручності!»
Словом, дотепно. Якщо у вас нема інтернету і ви не можете додзвонитися, залишайте свої звернення в особистому кабінеті. Але як, якщо інтернет відсутній?
This website uses cookies.