Стала відома назва фірми, яка перемогла в тендері на реконструкцію «гаївського» шляхопроводу на вулиці Об’їзній у Тернополі. 169 мільйонів «освоюватиме» Товарство з обмеженою відповідальністю «Тернопіль Мостобуд».
Управління ЖКГ, благоустрою та екології Тернопільської міської ради 3 листопада за результатами тендеру замовило ТОВ «Тернопіль Мостобуд» реконструкцію шляхопроводу за 169,00 млн грн. Про результати тендеру у системі «Прозорро» повідомляють Наші гроші.
До кінця 2019 року на вул. Об’їзна в районі вул. Гайової реконструюють шляхопровід через залізничну колію. Гарантійний строк становить десять років.
За підсумковою відомістю ресурсів, гарячекатана арматурна сталь коштує 15 267 грн./т, а природний рядовий пісок – 100 грн./куб. м, що відповідає ринковим цінам (тут і далі тендерні ціни вказано без ПДВ і доставки).
Асфальтобетони щільний та пористий різних марок і типів коштують 1 428-1 433 грн./т, , а суміш ЩМА-20 – по 1 900 грн./т. У жовтні на тендері Київської САД приготування суміші ЩМА-20 коштувало на 11% дешевше – 1 717 грн./т.
Бортові камені БР300.30.18 куплять по 156 грн./шт., а БР300.45.18 – по 705 грн./шт.
Фасонні добірні елементи з оцинкованої сталі замовили по 38 300-39 300 грн./т. Київська САД нещодавно замовляла їх по 38 750 грн./т.
Голкопробивне полотно для дорожнього будівництва «Дорнит-2» коштує 56 грн./кв. м. У Росії геотекстиль Дорнит залежно від щільності продають по 22-56 руб., або 10-26 грн./кв. м, що вдвічі дешевше.
На заробітну плату піде 4,59 млн грн., тобто три відсотка загальної вартості підряду. На прибуток відведено ще два відсотки – 3,68 млн грн.
Ціна угоди на 18% нижча від очікуваної вартості закупівлі в 205,48 млн грн.
Конкурентами були ТОВ «Українська будівельно-енергетична компанія», ТОВ «Будівельне управління механізації» і ПП «Мостобудівельне управління №1».
Натомість ПрАТ «Мостобудівне управління-3» не допустили до аукціону через відсутність технічної специфікації, статуту, ліцензії та низки інших документів.
«Тернопіль Мостобуд» належить Юрію Левковичу, Віктору Полякевичу, Петру Смолію, Володимиру Шмиру і Галині Білан.
Цікаво, що нещодавно у Тернополі жваво обговорювали тріщину, що виникла через рік після реконструкції дороги на дамбі. Субпідрядником з виконання частини робіт на дамбі був “Тернопіль Мостобуд”. Директор фірми Юрій Левкович пояснював причину тріщини міфічними “коефіцієнтами”.
This website uses cookies.