Аферисти «розвели» пенсіонерку на дві тисячі гривень

Жінці зателефонував невідомий та представився працівником банку. А потім обманним шляхом випитав у неї всі дані, які стосуються її банківської картки.

До мешканки міста Копичинці Гусятинського району першого грудня зателефонував невідомий. Він представився працівником служби безпеки банку. Чоловік розповів про можливе шахрайство з її карткою, оскільки до них надійшов сигнал, що хтось намагається зняти з неї гроші.

Пенсіонерка в паніці виконала усі вимоги невідомого і назвала номер картки, термін її дії і секретний код на звороті. В результаті – за кілька хвилин жінка втратила 1994 гривні. За допомогою потерпіла звернулася до правоохоронців.

Пам’ятайте, банківська картка та її номер, CVV-код, пін-код картки, номер мобільного телефону, який прив’язаний до картки, логін і пароль, якщо ви зареєстровані в системі інтернет-банкінгу – саме ці речі є вашими «ключами», які відмикають двері від грошей, що знаходяться на балансі вашої картки. Здобуття цих ключів є основою всіх шахрайських випадків.

Застереження для власників банківських карток:

  1. Ніколи не залишайте без нагляду вашу банківську картку.
  2. Нікому не повідомляйте ПІН-код картки і не зберігайте ПІН-код у гаманці чи разом з карткою.
  3. Не повідомляйте дані доступу до вашої картки через інтернет-банкінг (ваші логін і пароль на сайті банку).
  4. Не розголошуйте ваші персональні дані (пін-код, номер картки, логін і пароль, cvv-код) третім особам, навіть якщо вони представляються працівниками банку. Працівники банку не перевіряють ваші персональні дані.
  5. Ніколи не розголошуйте коди, які приходять вам на ваш мобільний номер, і не набирайте на вашому телефоні невідомі вам комбінації цифр.
  6. Дізнайтеся телефон «гарячої лінії» вашого банку та відразу телефонуйте, якщо підозрюєте, що маєте справу з шахрайством. Чим швидше ви це зробите, тим менше шансів у шахраїв.
-

This website uses cookies.