Для того, щоб їздити в громадському транспорті тернополянам не потрібно буде купувати два проїзних квитки. Електронна картка буде уніфікована й підходитиме як для тролейбуса, так і для маршрутки, але вартість проїзду буде зчитуватися окремо.
– Тернопіль продовжує впроваджувати інноваційні технології в розвитку міста, – зазначив він. – З 1 грудня ми першими в Україні запускаємо в постійний обіг і реалізацію проект електронної плати за проїзд у тролейбусах і вводиться електронна картка оплати проїзду в громадському транспорті.
Для того, щоб запровадити карткову оплату у маршрутках міста, потрібно дочекатися прийняття закону України в другому читанні.
– Ми прагнемо, щоб уже з 2017 року не лише тролейбуси, а й маршрутки були переведенні на карткову систему, – сказав Сергій Надал. – Це, власне, прописано в умовах угоди, укладеної між перевізниками й Тернопільською міською радою, тому як тільки закон приймуть, ми це реалізуємо. Що це дає місту? По-перше, ми будемо бачити реальний облік усіх пасажирів. По-друге, як тільки приймуть закон у другому читанні, почне діяти пільгова картка, яка дасть нам перелік пільговиків, скільки їх проїжджає щодня, щогодини й на кожному маршруті. Оскільки держава не дає жодної копійки на компенсацію пільг, ці витрати лягають повністю на міський бюджет. Сьогодні це робиться розрахунковим методом з використанням певних коефіцієнтів. Коли буде введена картка, ми матимемо можливість відшкодовувати лише фактичні витрати.
Зазначають, що в «Тернопільелектротранс» унеможливлять і факт підробки квитків і продажу незареєстрованих квитків. Нова система розрахунку в громадському транспорті дозволить також побачити реальну картину й отримати справжню виручку всіх перевізників, щоб вирахувати, таким чином, собівартість і рентабельність проїзду в громадському транспорті міста.
Галина ТИХА
This website uses cookies.