Віце-консул США у Тернополі розповіла, як правильно подати заявку на “Зелену карту”

Для програми “Зелена карта” зовсім не має значення ваш сімейний стан чи є у вас родичі в США, у всіх однакові шанси на участь.

zelena-kartaТорік на “Зелену карту” подало більше 9 млн українців, з яких відібрали майже 4 000. Україна займає 4 місце за кількістю переможців “Зеленої карта” , більшість з них вихідці з Західної України: 20% зі Львова, 17% з Івано-Франківська та 39% з Тернополя, повідомляє 20 хвилин.

Брати участь у програмі можуть абсолютно усі, окрім тих громадян, у яких пожиттєва заборона вʼїзду у США.

– Участь у програмі є досить простою, – каже віце-консул США Валері Рід. – Не має значення ні вік, ні сімейний стан. Просто потрібно мати повну закінчену середню освіту. І взагалі сама подача заявки, по-перше, є безкоштовною, а по-друге, дуже простою.

Проте є декілька нюансів, через які вашу заявку можуть відхилити.

– Вам потрібно обовʼязково вказати свого чоловіка чи дружину, якщо ви заміжня чи одружений, – пояснює віце-консул. – А також усіх своїх дітей віком до 21 року. Якщо під час співбесіди ми зʼясуємо, що ви приховали інформацію про чоловіка чи дружину, то вашу заявку буде дискваліфіковано.

Також є важливим момент з фотографією – вона має бути зроблена не пізніше, ніж 6 місяців тому.

– Тобто, якщо ви подаєтесь уже два роки підряд, то переконайтесь, будь ласка, що на цю подачу у вас буде свіже фото, й інформація відповідає вашому теперішньому стану, – додає пані Валері. – І дуже важливим є те, що ви можете подати лише одну заявку.

Якщо пара у шлюбі, то звісно, що окремо може подавати заявку і чоловік, і дружина. Але одна заявка з однієї людини на рік. Після подачі заявки потрібно зберегти та роздрукувати номер заявки. Завдяки ньому ви зможете перевірити свій статус. Зробити це можна у режимі онлайн на сайті dvlottery.state.gov.

– Ви подаєте заявку восени і про результати дізнаєтесь навесні, – каже віце-консул. – І від весни до наступного вересня у вас є рік, щоб зібрати усі необхідні документи і заповнити усі форми. Хотілось б, щоб як тільки ви дізнались про свою перемогу, одразу почали займатись підготовкою до співбесіди і якнайшвидше проходили медогляд.

Вартість потрібного для “Зеленої карти” медогляду наразі становить 215 доларів з людини незалежно від віку. З документів потрібно мати оригінал свідоцтва про народження, свідоцтво про шлюб, про розлучення, військовий квиток, внутрішній (український – прим. ред) та закордонний паспорти.

– Переможцю у програмі потрібно також подати документи про освіту, – продовжує пані Валері. – Також потрібні довідки про несудимість з України і з тієї країни, де людина проживала рік та більше, якщо проживала.

І якщо людина колись міняла прізвище, зазвичай це стосується жінок, то потрібна довідка про зміну прізвища, або усі ці прізвища повинні бути вказані у довідці про несудимість.

– Стосовно співбесіди: якщо через поважну причину ви не змогли на неї прийти, то її можна перенести, але програма закінчується 30 вересня, у цьому випадку 2017 року, і не потрібно затягувати з цим до кінця, – наголошує пані Валері.

Загалом “Зелена карта” дає можливість на постійне проживання в США, але, де ви будете жити і працювати, повністю залежить від вас.

– Часто під сам співбесіди ми запитуємо, які у них плани на подальше життя в США і зазвичай вони відповідають, що планують перший час залишатись з друзями або родичами і визначитись з тим, що їм робити далі, – каже пані Валері. – Чи їм йти отримувати нову освіту, шукати роботу. Зазвичай цим людям є до кого їхати. Або хоча б зупинитись на перший час.

Стосовно питань на співбесіді, то набору готових питань у консульстві немає.

– Ми даємо питання людині виходячи з тієї інформації, яка є у його заявці, – пояснює віце-консул. – Наприклад, якщо ми бачимо, що до нас прийшла пара, яка одружилась практично за день до співбесіди, ми можемо попросити у них докази стосунків. Щоб переконатись, що ці стосунки є справжніми, а не лише для еміграції в США.

Брати участь у програмі потрібно самостійно, не звертаючись за допомогою до різних агентств чи посередників, рекомендує віце-консул США Валері Рід. Адже реєстрація у програмі є абсолютно безкоштовною і платити за це не потрібно. Лише у разі виграшу і вашій згоді продовжувати процес, потрібно буде оплатити візовий збір, медогляд і витрати, повʼязані з виготовлення певних документів.

– Нам відомі такі випадки, коли третя особа або посередники вимагають гроші за реєстраційний номер, без якого потім людина не можна звернутись по міграційну візу за програмою, – каже пані Валері. – Більше того, є випадки, коли посередники замовляють доставку паспортів з візою на своє ім’я, що також створює певні незручності для людей. Але якщо ви стали жертвою шахрайства, тобто без вашого відома подали заявку за вас і вимагають гроші за реєстраційний номер, то варто звернутись за допомогою у консульство. Для цього потрібно описати свою ситуацію на електронну скриньку KyivFPM@state.gov і попросити, щоб повідомили реєстраційний номер.

До слова, програма запрацювала у 1995 році.

Вона була ініційована конгресом для того, щоб заохотити потік мігрантів з усіх країн світу. Але у програмі не можуть брати участь вихідці з тих країн, яких і так досить багато у США, наприклад, з Мексики.

12345 (Оцініть статтю)
Loading...

Автор: galas

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *