Депутат Тернопільської міської ради Святослав Півторак вимагатиме публічних пояснень від теперішнього начальника депертаменту освіти Любомира Крупи з приводу ситуації в освітній галузі області.
Радикальний Півторак, як і обіцяв перед виборами, вирішив зупинити бардак. Але трішечки сплутав адреси…
“На привеликий жаль і зараз колишніх регіоналів в освіті на Тернопільщині залишилось чимало. Пройшло достатньо часу аби відбулися бодай хоч якісь позитивні зміни. Та ні… Колишнього начальника департаменту освіти Запорожана, який перетворив школи у катівні Партії регіонів, вже демократична влада прилаштувала на одну з керівних посад в обласний навчальний заклад. На посадах і надалі залишаються 80-річні “обмороки”, які не допускають до роботи освічену молодь.
Таке враження, що освіта на Тернопільщині повернулася у застійні часи Брежнєва. Уже на наступному тижні разом з освітянськими активістами краю вимагатимемо публічних пояснень від теперішнього начальника депертаменту освіти Любомира Крупи. Або порядок в освіті, або негайна відставка!” – вчора написав Святослав Півторак на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.
В освітній галузі Тернопільщини, як і всієї країни, і справді чимало проблем. Але, здобувши мандата депутата Тернопільської міської ради, Святослав Півторак мав би “зупиняти бардак” насамперед в освітній галузі обласного центру.
Адже у навчальних закладах Тернополя проблем не менше. Батьки регулярно скаржаться на те, що з них збирають непосильні кошти на ремонт кабінетів та закупівлю обладнання.
До прикладу, бюджети районів області набагато скромніші, ніж бюджет Тернополя. Але у багатьох сільських школах області заміну вікон і дверей на енергозберігаючі здійснили саме за бюджетні кошти, а не кошти батьків. Комп’ютерні класи закупили за бюджетні кошти, а не за кошти батьків. У районах області батьки уявлення не мають, що таке здавати по 300-400 гривень на заміну дверей у класі.
Натомість у Тернополі це звичне явище. Тому в першу чергу радикальний Півторак, як депутат міськради, мав би взятися за тернопільський освітянський бардак, а потім вже братися за проблеми в межах області.