Дві жительки області стали жертвами аферистів, які представилися працівниками банку. Загальна сума втрат становить більше ніж 155 тисяч гривень.
65-річній жінці зателефонував невідомий, який назвався співробітником фінансової установи. Він повідомив, що її банківську картку нібито заблокували, та для «розблокування» потрібно надати реквізити. Довірлива тернополянка виконала інструкції, після чого з рахунку зникли понад 88 тисяч гривень.
Подібна схема спрацювала й у випадку з 57-річною мешканкою обласного центру. Вона втратила 67 тисяч гривень.
За обома фактами слідчі відкрили кримінальні провадження за статтею 190 Кримінального кодексу України. Наразі тривають оперативно-розшукові заходи для встановлення причетних до злочину осіб.
Поліцейські вкотре закликають громадян бути обачними:
справжні банківські працівники ніколи не телефонують із проханням надати реквізити картки;
PIN-код, CVV-код, логіни та паролі є суворо конфіденційною інформацією;
у разі сумнівних дзвінків потрібно одразу завершувати розмову та самостійно телефонувати на офіційний номер банку.
Якщо ви стали жертвою шахраїв, звертайтеся на спецлінію «102» або телефонуйте на номер кіберполіції: 0 (800) 50-51-70.