Учитель Пробіжнянського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Колиндянської сільської ради Тернопільської області Павло Олійник став одним з переможців у всеукраїнському проєкті «Грай за рівність» для вчителів фізичного виховання. Проєкт є популяризацією рівності в спорті, роботи в надзвичайних умовах та мотивацією для школярів до занять фізичною культурою.
З-посеред 80 вчителів, що брали участь у проєкті Klitschko Foundation, вчитель фізичної культури не лише пройшов інтенсивний чотириденний тренінг, а й виграв для своєї школи сучасний спортивний інвентар, який дозволить проводити заняття у шести модулях НУШ (Нової української школи), – повідомляє Сhortkiv.city.
«Коли дізнався про цей проєкт, то одразу дуже захопився, адже я вважаю, що гендерний підхід у вихованні дітей загалом, і на уроках фізкультури зокрема, застосовується недостатньо. Проєкт Klitschko Foundation дав мені достатньо нових знань та цікавої інформації, щоб це втілити», – розповідає Павло ОЛІЙНИК.
Із 29 серпня до 8 вересня цього року в межах проєкту «Грай за рівність», організованого Klitschko Foundation за підтримки фонду DFB-Stiftungen Egidius Braun, 80 вчителів із 24 областей України пройшли тренінгову програму, яка допоможе їм створити гендерно-рівні умови на уроках фізичної культури. Крім того, значна частина інтенсивних занять була присвячена розвитку у вчителів навичок заохочувати своїх підопічних до занять спортом.
Після завершення навчання всі учасники проєкту реалізували локальні спортивні ініціативи у своїх школах: змагання, челенджі, фестивалі та конкурси. І за свою активність та наполегливість отримують від Klitschko Foundation набір сучасного спортивного спорядження для підтримки шкільних заходів.
«Окрім того, що я працюю вчителем фізичної культури, я ще й директор закладу загальної середньої освіти, тож добре обізнаний із недостатнім обладнанням необхідним спортивним інвентарем, який мав би використовуватись на уроках. Але, за великим рахунком, навіть і найновіший інвентар не може замінити позитивного налаштування дітей на заняттях спортом та віри у власні сили. А застосування гендерного підходу сприяє більшій згуртованості між учнями, повазі, взаємодопомозі. Також це дозволяє зруйнувати роками нав’язувані стереотипи про так звані «чоловічі» та «жіночі» види спорту. Кожна дитина має змогу відчути себе цінною, важливою, обдарованою», – додає Павло Іванович.
Проєкт «Грай за рівність» успішно втілюється з 2022 року. Вчителі фізичного виховання залучили понад 20 000 дітей з різних регіонів України до спортивних активностей в його межах. Попри повітряні тривоги та відключення електроенергії, учасники проєкту продовжують популяризувати рівність у спорті та залучати до нього якомога більше людей.
«Грай за рівність» – це проєкт, покликаний допомогти побачити не просто учениць, які потребують підтримки на уроці фізичного виховання. Це проєкт, який допомагає роздивитись особистість. Без штампів, ярликів та стереотипів. Klitschko Foundation має амбітну місію стерти гендерні стереотипи в спорті. Урівняти можливості дівчат та хлопців в їхніх шансах на успішне та вільне майбутнє», – каже директорка Klitschko Foundation Ангеліна Осадча.
This website uses cookies.