У різних куточках нашої країни є чимала кількість локальних підприємців, які мають сучасне обладнання, кваліфікований персонал, виробничі потужності. Вони здатні випускати якісні продукти харчування та товари першої необхідності, проте їхній асортимент і досі є невідомим широкому загалу. Потрібні колосальні інвестиції в розкрутку бренда, рекламу, просування товару на ринку, а також логістику.
Однак є просте рішення цього складного питання. Це все може не знадобитися, якщо розпочати випуск продукції під власними торговельними марками «АТБ». Їх наразі три: преміальний сегмент — ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній — ТМ «Своя лінія», найбільш економний — ТМ «Розумний вибір». Товари власних торговельних марок не потребують реклами, адже добре знані вітчизняними споживачами завдяки високій якості та чесним цінам.
З певними виробниками компанія співпрацює безперервно вже понад 15 років. За цей час деякі з них зросли до великих потужних підприємств, вивели на ринок і поставляють у торговельні мережі товари власних брендів. Фактично це наочний приклад повного циклу підтримки вітчизняного виробника, до якої українська економіка тяжіє вже багато років поспіль. Це ефективне взаємовигідне партнерство: виробник отримує не тільки доступ до найбільшого торговельного майданчика у вітчизняному ритейлі, але й можливість зростати, розвиватися, набирати обертів. На поличках понад 1200 дискаунтерів «АТБ» розширюється асортимент (сьогодні це 3,5 тис. найменувань), а мільйони громадян мають можливість купувати гарантовано свіжі продукти, при цьому не витрачаючи зайвого.
Щоб вивести свій бізнес на якісно новий рівень і стати партнером «АТБ», необхідно мати сертифіковане виробництво, вільні потужності та взяти участь у тендері на поставку терміном 1-2 роки.
Для початку співпраці необхідно зареєструватися в кабінеті постачальника «АТБ-Маркет» за цим посиланням, потім відправити заявку «Комерційна пропозиція». Просто, зрозуміло та перспективно.
Олена Капницька
This website uses cookies.