Мешканка Чортківщини повірила телефонному співрозмовнику і втратила майже 30 000 гривень.
Зі слів потерпілої, до неї зателефонував нібито працівник банку. Співрозмовник повідомив, що з її карткою шахраї вчиняються незаконні дії. Тому, потрібно пройти ідентифікацію. Аферист спритно дізнався в заявниці СМС- повідомлення із кодами, які надійшли на її мобілку. Опісля, з рахунку зник весь залишок.
Поліцейські радять прикарпатцям не довіряти телефонним незнайомцям, які розповідають про проблеми з банківськими картками. Вкотре нагадуємо, жоден банківський працівник не телефонує до клієнтів з запитами про захисні коди, номери банківських карток, тощо.
Будь-які операції з платіжною карткою краще проводити особисто у відділенні банку.
За жодних обставин не переказуйте ваші кошти на будь-які інші рахунки та мобільні номери третіх осіб.
Не розголошуйте нікому: тризначний номер на звороті картки, пін-код до картки, логін та пароль до інтернет-банкінгу та коди, які надходять вам на телефон.
У випадку підозри шахрайських дій, блокуйте картку та телефонуйте на лінію 102.
This website uses cookies.