Якщо у медзакладі, який має укладений договір із НСЗУ, у пацієнта вимагали купувати ліки, які є в Національному переліку основних лікарських засобів або оплачувати послуги, які покриває Програма медичних гарантій, це – порушення.
У такому випадку подати звернення до НСЗУ може сам пацієнт або його уповноважена особа. Документами, що підтверджують повноваження представника, можуть бути, наприклад, довіреність фізичної або юридичної особи, свідоцтво про народження дитини або рішення про призначення опікуном. Довіреність фізичної особи має бути посвідчена нотаріально.
Тож якщо пацієнт подає звернення не особисто, зі змісту скарги має бути можливо встановити правомірність іншої особи діяти від імені пацієнта.
Рекомендації щодо подачі звернення:
Для того, щоб скарга мала позитивний результат, важливо надати якомога більше фактів та доказів вимагання коштів (чеки, фото чи відео, імена медпрацівників, які вимагали кошти). Це допоможе встановити факт порушення.
Подати звернення до НСЗУ можна через електронну форму на сайті http://surl.li/cfabt або за безкоштовним номером 16-77.
This website uses cookies.