Одна з причин – здорожчання у США свіжих яєць. Тому люди шукають дешевші варіанти.
Картопляна промисловість США отримала великий імпульс за тиждень до Великодня, оскільки багато національних ЗМІ вхопилися за пропозицію використовувати картоплю як альтернативу фарбованим яйцям під час святкування свята, розповідає EastFruit.
Хоча FreshFruitPortal не зміг отримати офіційне підтвердження, різні джерела повідомили, що національна рада з маркетингу та просування картоплі надала поради щодо фарбування картоплі. Potatoes USA просить людей, які пробують великодню картоплю, використовувати хештег #easterpotatoes в соціальних мережах і відзначати @PotatoGoodness у Facebook або Instagram.
Крім інших переваг, перехід від яєць зумовлений значним зростанням цін на свіжі яйця для споживачів у США: “Для людей, які мають скромний бюджет на їжу через завищені ціни майже на все, картопля буде слушним варіантом для великоднього свята”.
Ерін Брекен (Erin Bracken), мама трьох дітей, яка працює з Potatoes USA, каже, що вона чула від багатьох людей, що вони планують розфарбувати картоплю цього року – дітям її легше тримати, та й вона не така тендітна, як яйця. “Я думаю, що люди хочуть і заощадити гроші, і просто раді можливості спробувати щось нове”, – каже Брекен.
В інтернеті сім’ї вже діляться лайфхаками з розфарбовування картоплі. Деякі використовують їстівну фарбу і харчовий барвник на водній основі, щоб потім можна було з’їсти картоплю. Інші відводять продукту суто декоративну роль і збираються розписувати професійними фарбами. З’явилися пропозиції проводити конкурси фарбованої картоплі, оскільки вона лежка і справді добре підходить для малювання.
Великодні штампи, які продаються для яєць, можна застосувати й до картоплі. Один із плюсів – відсутність підготовчої роботи. Картопля не потребує варіння або іншої підготовки.
Якою б мірою фарбована картопля не з’являлася у великодніх кошиках 2023 року, картопляна промисловість, безумовно, отримала підвищену увагу з боку американських споживачів.