Читайте новини Галас на GoogleNews - Нажміть підписатися

Читайте новини Галас у Телеграм каналі - Відкрити

Тернополянин втратив понад 13000 грн: що сталося

48-річний житель обласного центру, повіривши незнайомцю, втратив понад 13 тисяч гривень.

На мобільний потерпілого зателефонував нібито співробітник безпеки клієнтів банку та попросив підтвердити оплату мобільного телефону в інтернет-магазині.

Він повідомив, що нічого онлайн не купує. Тоді шахрай почав діяти: він запевнив жертву, що необхідно терміново міняти паролі, а він допоможе це зробити. Замість покласти слухавку і перевірити інформацію, тернополянин почав міняти паролі банківської картки. Він надав незнайомцю дані картки, повідомив паролі, що надходили у вигляді смс.

Як результат – з рахунку зникли всі заощадження.

Вкотре нагадуємо, жоден банківський працівник не телефонує до клієнтів з запитами про захисні коди, номери банківських карток, тощо. Будь-які фінансові операції працівники фінансових установ здійснюють тільки у відділеннях банку. Якщо ж вам телефонують і застерігають про спробу зняти кошти – кладіть слухавку, блокуйте картку та самостійно в банку перевірте інформацію!

Будьте пильними, повідомляє відділ комунікації поліції Тернопільської області.

Зеленський нагородив тернопільського кардіохірурга Володимира Мороза (ВІДЕО)

Українці почали значно більше платити через платіжні картки