Тернопільський бізнесмен Тарас Демкура вирішив продати свою колекцію ретро-автомобілів, щоб вкласти в більш корисну справу задля відбудови України.
“Я прийняв для себе непросте,але важливе рішення – вирішив продати всю колекцію ретро-автомобілів з нашого Ретро-Кортеж Тернопіль.Впевнений, що кошти, виручені з продажу авто, можуть попрацювати з більшою користю заради нашої перемоги та відбудови України разом з Budmall Center, – написав у Фейсбуці пан Демкура.
Ми щасливі, що дотичні до проєкту «Тисячу авто свободи», який ініційовано головою Львівської ОВА Максимом Козицьким та авто від Рада бізнесу Тернопілля – тепер наша співпраця буде ще продуктивнішою!
Мене часто запитують, як зародилася мрія колекціонування ретро-авто?
В далеких 90-х, коли я торгував дорогими авто з Європи і Парижа, я вперше попав на фестиваль ретро-автомобілів і був зачарований та вражений їхньою елегантністю.
Саме тоді зародилася мрія створити такий музей в Україні.
Вишукував ці авто по різних містах, селах, різних гаражах, базах даних ДАІ, всі авто ми розбирали і реставрували-кожна машина, як моя дитина…
Один із них, Майбах із резиденції Гітлера в час війни, що була в Вінниці, був знайдений в гаражі одного дідуся, який під час відступу фашистів запопадливо загнав до себе в гараж авто.
Його онуки мало не розпиляли авто на металобрухт – зараз це візитівка нашої колекції.
Ще один раритет-автомобіль Ягуар, який президент Америки Ніксон подарував Леоніду Брєжнєву. Ще одна наша гордість – вантажний автомобіль часів Другої світової війни – Урал-Зіс. А ще – Opel Admiral (1937 року) Vanderer (1936 року), Mercedes Benc(1937 року), Lincoln, ЗІС,а ще Волги 24, Москвичі 412 та наші рідні «Горбаті Запорожці» та інші ретро-авто.
Практично всі наші авто повністю відреставровані і всі на ходу! Тому прошу про максимальний репост цієї новини, як в Україні так і за її межами, де є потенційні покупці ретро-екзотики,а деякі авто з нашої колекції є унікальними з великими історіями.
P.S. Маю велике бажання,щоб автомобілі максимально залишилися в Україні!”