Пошуковий та динамічний ремаркетинг на Google: як вибрати ефективніший

Середньостатистичний споживач щодня відвідує десятки сайтів, аналізуючи пропозиції виробників і продавців у пошуках найкращого вибору. Однак у випадку з окремою компанією більшість відвідувань її сайту не призводять до конверсій.

Для продовження контакту з відвідувачами, які залишають сайт, не досягнувши цілей рекламодавця, можна використовувати маркетингові технології. Однією з таких технологій є ремаркетинг Google AdWords. Він повертає відвідувачів, які зацікавлені в обслуговуванні рекламодавців, і мотивує їх укласти угоду. Цей інструмент працює з “гарячими” клієнтами та споживачами, які вже проявили інтерес до продукції компанії.

Форма рекламного повідомлення може бути різною: текст, мультимедійні банери або відеоролики. Залежно від цілей рекламодавці обирають стандартний або динамічний ремаркетинг.

У чому сутність стандартного ремаркетингу?

При стандартному ремаркетингу реклама показується людям, які вже знайомі з продукцією або послугами рекламодавця. За допомогою цього інструменту можна повторно визначити відвідувачів і переконати їх завершити покупку.

Щоб технологія працювала, на сайті компанії повинен бути встановлений лічильник. Він допомагає збирати інформацію про відвідувача і досягнуті ним цілі. На основі даних лічильників можна створювати різні кампанії для конкретних категорій користувачів. Наприклад, створити окремі рекламні блоки для тих, хто давно не заходив на сайт або зайшов один раз та не здійснив покупку.

Чим відрізняється динамічний ремаркетинг?

Основна функція динамічного ремаркетингу в Google Ads (https://adwservice.com.ua/nastrojka-dinamicheskogo-remarketinga-google-adwords/), яка відрізняє його від стандартного – це можливість показувати споживачеві саме ті товари, які він вже переглядав до цього. Технологія дозволяє автоматизувати роботу рекламодавця. Сервіс автоматично створює необхідний банер з тими товарними позиціями, що користувач бачив раніше.

При налаштуванні динамічного ремаркетингу рекламодавці просто завантажують свій товарний фід у свій акаунт. Для отримання даних про товарний асортимент сервіс використовує цільовий онлайн-ресурс. Технологія машинного навчання додає до рекламного блоку потенційно цікаві пропозиції.

Основними перевагами динамічного ремаркетингу являються:

  • низька вартість кліку по рекламі;
  • високий рівень CTR;
  • високий показник конверсії.

Інструменти динамічного ремаркетингу не обмежують різновиди майданчиків, на яких демонструється реклама. Вони не відрізняються від тих, що використовуються для стандартного ремаркетингу.

Микола Галас

This website uses cookies.