Нові можливості для тернопільської молоді: офіційне працевлаштування, менторство та можливість навчатися

Наш регіон створив сприятливі умови для переїзду різних бізнесів, які опинилися в зоні активних бойових дій чи регулярних обстрілів. Завдяки цьому Тернопільщина зможе отримати більше податків для розвитку регіону, жителі – можливостей для заробітку, а бізнес – майданчик для роботи в Україні. У виграші й випускники ВНЗ, які можуть влаштуватися на роботу вдома й залишитися у відносно безпечному регіоні країни. Про спеціалістів, які вже зараз необхідні бізнесу для розвитку, читайте у нашому матеріалі.

Одним із великих підприємств, які релокували на Тернопільщину, стала компанія-лідер з виробництва майонезів для власних торгових марок DELTA FOOD.
Компанія націлена на зріст і розширення виробництва новим асортиментом. Саме тому завод потребує і кваліфікованих робітників виробничих ліній,  і фахівців в бухгалтерії та обліку, логістиці, маркетингу та роботі з митницею. Що цікаво — підприємство готове наймати випускників ВНЗ, без досвіду роботи, проте з хорошими знаннями і великим бажанням розвиватися у професії.

Ми поспілкувалися з Директором з управління персоналом Оксаною Горловою про те, яких фахівців наразі розшукує компанія, що пропонує вчорашнім студентам та  як навчає й розвиває молоді кадри.  

Пані Оксано, розкажіть найцікавіше — на які посади ви запрошуєте випускників вишів?

ОГ:  Станом на зараз у нас триває конкурс на посади бухгалтера-обліковця, логіста, маркетолога-дизайнера, митного брокера.

Багато компаній воліють брати на роботу людей з досвідом. Розкажіть, чому ви готові брати студентів та в чому перевага студентства перед людьми з досвідом?

ОГ: Ми зацікавлені у студентстві, бо вони мають свіжий погляд на ті речі, підходи й процеси, які давно йдуть, так би мовити, “по накатаній”. Молодь не просто знає, а відчуває сучасні інструменти. Особливо все це стосується креативу, діджиталу. Наприклад, зараз у нас відкрита вакансія маркетолога-дизайнера, від якого ми очікуємо розуміння  сучасних трендів у діджиталі і масовій культурі. Безумовно, дизайнер повинен бути обізнаним в навичках роботи з дизайн-програмами, а також володіти особливостями дизайну пакування. Адже компанія, окрім власних торговельних марок, має великий портфель приватних торговельних марок національних мереж, адже займає 80% ринку СТМ в категорії майонезів.

Невже достатньо лише розуміння трендів в соцмережах? Зараз вся молодь так чи інакше розуміється на трендах і трохи знає, як працює діджитал. А які ще вимоги ви маєте до колишніх випускників?

ОГ: Звісно, це не все. Якщо мова йде про бухгалтера-обліковця, логіста, то важливою є фахова вища освіта. Якщо це маркетолог-дизайнер — то тут ми більш гнучкі та розглядаємо людей з вищою освітою і не за фахом, але обов’язково тих, які пройшли спеціалізовані курси та розбираються у програмах для дизайну. Тобто одного бажання й обіцянок розібратися з, наприклад, “Фотошопом” в ході роботи, не достатньо і знання треба. 

Ми дивимося на мотивацію людини та зацікавлені в першу чергу у тих людях, які готові працювати й рости, а не йти за перших складнощів. Це важливо, бо щоб навчити людину без досвіду — треба пів року. При цьому ми не кидаємо в самостійне плавання одразу, а закріплюємо за людиною досвідченого фахівця, який виконує роль ментора. Тому з точки зору бізнесу перші пів року така людина нам не приносить доходу, а потребує значних вкладень. 

Які умови працевлаштування ви пропонуєте?

ОГ: У нас офіційне працевлаштування з першого дня роботи. Випробовувальний термін повністю оплачується. Молоді спеціалісти працюють у зв’язці зі своїм ментором, який навчає і допомагає. 

Роботи у нас багато, бо ми не лише прагнемо тримати довоєнний темп, але і масштабуємося. Тому за відносно короткий час людина може багато чому навчитися. Звісно, цей темп не кожному підходить, але ті, хто втягується та адаптується можуть швидко рости. Наприклад, за пів року помічник комірника може цілком вивчити таку складну програму як 1С – і вже бути набагато більш конкурентоспроможним на ринку праці, ніж 6 місяців тому. 

До речі, скільки людей вже відгукнулися на вакансії? Скільки в середньому часу проходить від першої співбесіди з кандидатом до прийняття на роботу?

ОГ: За кожною вакансією ми отримуємо не менше 25 відгуків. Всі резюме обробляють рекрутери. З кандидатами, які найбільш відповідають  профілю посади, проводять співбесіди. Вже за висновками першої співбесіди приймається висновок щодо подальшого спілкування з керівником підрозділу. В цілому на цей процес відводиться від 7 до 10  днів.

Розкажіть, чи співпрацюєте ви з навчальними закладами та чи можна потрапити до вас на практику? 

ОГ: Так, ми співпрацюємо з навчальними закладами та студенти можуть проходити у нас практику. У нас була налагоджена співпраця з навчальними закладами у Запоріжжі, де ми регулярно приймали на виробничу практику студентів. Зараз налагоджуємо таку співпрацю і в Тернополі. 

У нас велика компанія з чіткими процесами, тому наші практиканти можуть побачити, як працює підприємство і на рівні виробництва, і на рівні менеджменту. 

З дозволу компанії DELTA FOOD ділимося з нашими читачами описами вакансій. Якщо вас зацікавила робота в компанії – надсилайте резюме на пошту CV@delta-food.com.ua. 

Бухгалтер-обліковець 

Обов’язки:

  • Внесення надходжень товарів, матеріалів, ОЗ тощо в 1С;
  • Введення в експлуатацію ОЗ, МШП, НМА. Контроль за нарахуванням амортизації;
  • Проведення ОПЗЗ у системі, контроль за коректністю списання сировини та матеріалів;
  • Списання/оприбуткування ТМЦ у 1С;
  • Збір інформації для нормування витрати ТМЦ;
  • Проведення повних та вибіркових інвентаризацій;
  • Закриття підзвітів на придбання товарів, послуг.

 

Логіст

Обов’язки:

  1. Організація та координація перевезень товару;
  2. Підбір оптимальних маршрутів доставки товару;
  3. Підбір перевізників;
  4. Замовлення перевезень на щоденній основі;
  5. Моніторинг та аналіз витрат на логістику. Контроль тарифів перевізників (розуміння як формуються тарифи перевізників);
  6. Контроль розрахунків, звірка розрахунків по перевізникам. Внесення заявок на оплату послуг перевізників;
  7. Ведення звіту по статусу відвантаження та доставки товару;
  8. Ведення звіту по фактичній вартості перевезень за маршрутами;
  9. Контроль за поверненням перевізниками документів по перевезенням.

Маркетолог-дизайнер

Обов’язки:

  • актуалізація макетів паковання власних торговельних марок компанії та СТМ партнерів
  • Підготовка макетів презентацій, презенторів, каталогів, листівок, банерів, макетів для брендування автівок, макетів пакування тощо (робота в Photoshop, Illustrator);
  • Робота з типографіями по виготовленню поліграфії;
  • Підготовка макетів та виготовлення POSM-матеріалів;
  • Ведення сайту компанії;
  • Емейл та смс розсилка (в т.ч. Send Pulse та Turbo SMS);
  • SMM — ведення акаунтів у Facebook< Instagram, Tik-Tok;
  • Internet реклама Google ads, Google my business;
  • Контент-супровід сайтів компанії на Word Press;
  • Написання рекламних текстів.

Митний брокер

Оформлення доків на відвантаження експорту

  • консультує клієнта з питань митного оформлення;
  • здійснює розгорнуте декларування вантажів, товарів, сировини;
  • заповнює митну декларацію, оформляє пакет супровідних документів, зокрема митних сертифікатів (санітарних, екологічних та інших.);
  • розраховує вартість мит, зборів;
  • контактує з митними органами, надаючи необхідні відомості на вимогу;
  • пред’являє товар митному органу для огляду (на вимогу);
  • вносить дані до баз;
  • спілкується із представниками державних органів у рамках вимог законодавства.

 

Микола Галас

This website uses cookies.