Пакети з логотипом є поширеним та затребуваним видом поліграфічної продукції. Вони можуть бути актуальними в різних сферах – як комерційних, так і некомерційних. Від того, у якій сфері використовуватиметься такий пакет, залежить його дизайн.
Фахівці типографії Гіфт-К чудово розуміються на актуальних трендах оформлення брендованих пакетів. Тому розроблена для вас поліграфічна продукція буде не тільки відповідною до ваших побажань, а й стильною. Ми знаємо, на що зробити акцент у дизайні пакетів для різних сфер бізнесу, громадських організацій, державних установ, навчальних закладів, творчих спілок. Одним словом, пакети будуть гарними, практичними та ефективними у популяризації вашого бренду.
Брендовані пакети для творчих людей
Такі пакети можуть бути актуальними у безлічі випадків. Дуже часто ця поліграфічна продукція потрібна для різноманітних виставок та музейних експозицій. Якщо ви є художником або художницею та відкриваєте персональну виставку, буде оптимальним варіантом надрукувати невелику брошуру з фотографіями найяскравіших творів та описом загальної концепції. А ще – покласти її до пакету, в оформленні якого використовується символіка, пов’язана з вашою творчістю.
Ця поліграфічна продукція може стати в нагоді для роздачі представникам засобів масової інформації, а також для продажу за символічну вартість відвідувачам. Люди, які хочуть мати спогад про ваш івент, з радістю придбають таку брошуру в стильному фірмовому пакеті. А ви не лише повернете вкладені гроші, а й зробите мудрий крок для популяризації своєї творчості. Що стосується представників засобів масової інформації, то, маючи систематизовані дані про ваш захід, вони зможуть більш точно його висвітлити у своїх медіа.
Як брошури, так і пакети ви можете замовити у типографії Гіфт-К.
Пакети з логотипом у торговій галузі
Використовувати такі пакети для упаковки товару та продавати їх за додаткову плату, або ж – дарувати разом із придбаним товаром буде гарним варіантом.
Іноді підприємці думають, що краще обрати – продавати пакет чи включити його у вартість придбання. Обидва вибори є раціональними. Перший забезпечує вам додатковий прибуток. А другий є доречним з погляду подальших відносин із клієнтом. Людина вже виявила інтерес до пропонованої вами продукції та купила її. Це означає, що вона належить до цільової аудиторії. Такому клієнту буде цікаво тримати у фокусі уваги ваш бренд та прийти за повторним придбанням, якщо якість влаштує. Логотип на пакеті слугує певним нагадуванням про це. Тому створення брендованих пакетів у цьому контексті є своєрідною необхідністю, аби не втрачати клієнтів.
Пакети з лого у діяльності тренінг-центрів
Думаєте, куди скласти буклети, брошури, чек-листи та інші роздаткові матеріали, які надаєте своїй аудиторії під час тренінгів? Якщо ви володієте навчальним центром, який спеціалізується на платних тренінгах, семінарах, лекторіях та майстер-класах, буде раціонально кожному відвідувачу після пройденого курсу, окрім диплома чи сертифікату, вручати інформаційну брошуру з короткою систематизацією матеріалу, що викладався. А покласти її можна до пакету з логотипом, аби символіка вашого центру ще більше запам’яталася. З вашого боку це турбота про людей, які проходили навчання. А учні можуть отримати додаткове інформаційне джерело, котре містить дані, які вони частково могли не встигнути законспектувати. До речі, як брошури, так і паперові пакети з логотипом можна замовити у типографії Гіфт-К.
Отож, стильний пакет з логотипом – не розкіш, а неодмінна складова маркетингової політики та поширення корпоративного стилю вашої компанії.