Як телефонний аферист обшахраював жительку Тернополя.
Громадяни продовжують довіряти невідомим особах, які представляються співробітниками фінансових установ. Аферисти розповідають потенційним жертвам про блокування рахунків, про збій системи та просять назвати персональні дані. Натомість громадяни після спілкування з пройдисвітами отримують сповіщення про зняття готівки.
Від такого роду злочину потерпіла жителька Тернополя 1975 року народження. Додзвонювач, який представився працівником банку під приводом проведення фінансових операцій ввійшов в довіру та дізнався персональні дані карткового рахунку. Через декий час жінка отримала сповіщення про зняття готівки в розмірі майже в 66 700 гривень.
Правоохоронці Тернопільського РУП проводять розшукові заходи, аби встановити осіб причетних до злочину. За фактом шахрайства слідчі відкрили кримінальне провадження
Працівники поліції звертаються до власників карткових рахунків:
не повідомляйте ПІН-код картки та ні в якому разі не зберігайте ПІН-код у гаманці чи разом з карткою;
не повідомляйте ваші персональні дані (пін-код, номер картки, логін і пароль, cvv-код) третім особам, навіть якщо вони представляються працівниками банку.
Працівники банку ніколи не перевіряють ваші персональні дані. Окрім цього не потрібно розголошувати коди, які приходять вам на ваш мобільний номер, і не набирайте на вашому телефоні невідомі вам комбінації цифр.
У разі, якщо ви підозрюєте, що спілкуєтесь з аферистами, завершуйте телефонну розмову та телефонуйте на гарячу лінію банківської установи, повідомляє відділ комунікації поліції Тернопільської області.