Нардеп пропонує зробити автомобільні «зелені коридори», як для бензовозів. На його думку, це сприятиме збільшенню об’ємів постачання врожаю в європейські країни.
Впродовж трьох місяців вдалось експортувати близько 3 млн тонн зерна. Проте, це далеко не ті об’єми, які Україна постачала Європі у довоєнний час. Зараз, через російську агресію та блокування портів, український врожай експортують новими маршрутами.
Аби збільшити об’єми експорту – необхідно домовитись з урядами європейських країн про автомобільні «зелені коридори», як це було зроблено для бензовозів. Таку думку висловив Іван Чайківський, народний депутат з групи “Партія “За майбутнє” та секретар аграрного комітету Верховної Ради, в ефірі телеканалу «Київ»,- пише ТСН.
«У зв’язку з агресією та блокуванням чорноморських портів, через які ми відправляли 95%-98% всього нашого зерна, нам сьогодні доводиться шукати нові логістичні ланцюжки. Це автомобільні та залізничні маршрути, а також через наші дунайські річкові порти, куди Європа відправляє свої кораблі-зерновози. Українське зерно експортується новими маршрутами з березня, і кожного місяця потужності збільшуються. Для порівняння – до війни через чорноморські порти проходило від 6 до 8 млн тонн в місяць», – зазначив народний депутат.
Іван Чайківський зауважив, що в період жнив може не вистачити місця для зберігання зерна, кукурудзи, соняшника тощо. Тому потрібно негайно шукати різні варіанти щодо збільшення експорту аграрної продукції.
«На минулому тижні наш уряд з іншими країнами підписав угоду про «зелені коридори» для наших паливозів, які возять пальне з Європи в Україну. Якщо б ми створили такі зелені коридори для українських автомобільних шляхів, то ми б збільшили тим самим експорт зерна. Разом із народними депутатами ми будемо пропонувати це уряду та президенту», – зазначив Іван Чайківський.
This website uses cookies.