«Прозорро.Продажі» за ініціативи Мінекономіки, за підтримки Мінцифри та національного проєкту Дія.Бізнес запустили платформу цифрової взаємодії для допомоги з релокації бізнесу. Про це повідомляє пресслужба Мінекономіки.
Зазначається, що «Прозорро.Продажі» спільно з маркетплейсами розробило ІТ-систему, яка дозволяє подавати заявки як підприємствам, що потребують переміщення, так і компаніям, які готові надати для цього приміщення чи інші активи.
Платформа дозволить не лише збирати та опрацьовувати такі запити, а й моніторити онлайн процес переїзду, який реалізовуватимуть Міністерство економіки спільно з Мінінфраструктури, Укрзалізницею, Укрпоштою та іншими учасниками.
«Необхідність релокації працюючого бізнесу у безпечніші регіони ми розуміли з перших днів війни. Із зони бойових дій за місяць евакуювали 216 підприємств і 97 із них вже відновили роботу на новому місці. Загалом Міністерство економіки отримало 1473 заявки на релокацію і такі запити продовжують надходити. Тому зараз важливо цифровізувати та систематизувати процес. Переміщення має бути швидким, ефективним і таким, що дозволить підприємствам, які постраждали чи знаходяться у гарячих точках, відновити діяльність. Саме тому державні органи об’єднали зусилля та злагоджено працюють на цей результат», — зазначив Ігор Дядюра, заступник міністра економіки.
Платформу запустили на базі системи Прозорро.Продажі та одного з акредитованих в системі майданчиків E-Tender. Бізнес зможе подати заявку через один з маркетплейсів, які допомагатимуть з релокацією. Згодом перелік таких маркетплейсів розшириться і з’явиться на сайті Прозорро.Продажі. Користування платформою для усіх користувачів безкоштовне.
Для реалізації проекту з релокації світовий вендор Microsoft Corporation надав у користування хмарні сервіси в рамках загальної програми підтримки державних органів та бізнесу. Це дозволило забезпечити інфраструктуру рішення для автоматизації процесів релокації українських підприємств.
Наша мета — цифровізувати та організувати процес переміщення, який здійснюють Мінекономіки, Мінінфраструктури, Укрпошта, Укрзалізниця, ОВА/ВЦА та інші держпідприємства, а також надати компаніям та установам, які мають вільні потужності для надання в оренду підприємствам з уражених війною зон, можливість публікувати публічні оголошення про це на єдиному ресурсі. Долучившись до ініціативи з релокації підприємств, ми прагнемо допомогти бізнесу успішно переїхати із зони бойових дій та відновити роботу на користь економіки країни. Тож бізнеси, у яких є потреба зберегти виробництво та перевезти його у інші регіони, вже можуть подавати заявки через платформу. Ми також вдячні нашим партнерам, зокрема E-Tender та e-Docs, за активну співпрацю у швидкому розгортанні необхідного для управління релокацією ІТ-продукту», — додала Дарина Марчак, перша заступниця директора ДП «Прозорро.Продажі».
Представники міністерства, військові адміністрації, компанії, які допомагають з логістикою та інші учасники процесу зможуть опрацьовувати заявки на релокацію у системі, що спростить та оптимізує процес управління процесом переїзду. Бізнес бачитиме актуальний статус своєї заявки в особистому кабінеті на майданчиках, які допомагатимуть з організаційними питаннями.
Крім того, на платформі бізнес зможе опублікувати свої пропозиції допомоги іншим підприємства у формі відкритого реєстру (наприклад, нерухомості або іншого майна).
Для взаємодії у допомозі бізнесу та розвитку платформи Прозорро.Продажі вже підписали меморандум з першою військовою адміністрацією — Львівською ОВА. Загалом до програми релокації бізнесу в Україні вже долучилися 14 областей: Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька, Вінницька, Волинська, Рівненська, Київська, Дніпропетровська, Черкаська, Полтавська та Кіровоградська.
Як повідомляв раніше “ГАЛАС” під час брифінгу Ради оборони Тернопільської області, голова обласної військової адміністрації Володимир Труш повідомив, що 11 підприємств, які переїхали на Тернопільщину з інших регіонів, вже почали функціонувати.
This website uses cookies.