Відомі українські компанії і бренди заявили про відмову від співпраці з блогерами, які в День пам‘яті жертв Голодоморів взяли участь у вечірці з елементами еротики у Львівському Будинку вчених.
Зокрема, про припинення комерційної співпраці уже заявили мережа гіпермаркетів Metro, Нова Пошта, Фокстрот, Pepsі, Rozetka, Київстар, Jysk Ukraine, Lovare, бренд Andreas Moskin, повідомляє Zaxid.net.
Громадський діяч Андрій Смолій у своєму пості в Facebook перерахував і позначив бренди і мережі, які замовляють рекламу в інфлюенсерів, що брали участь у вечірці.
Ці особи мають платити за свої вчинки і платити найдорожчим в їхньому житті (на жаль це так) – грішми. Десятки українських та міжнародних компаній платять тисячі доларів цим блогерам за рекламу. Думаю, співпраця з цими особами, які влаштовують «голодну тусу», має бути припинена і негайно, – написав Андрій Смолій вранці 29 листопада.
Багато з позначених активістом компаній в коментарях до посту, з офіційного акаунту бренду чи мережі почали заявляти про припинення подальшої співпраці.
Компанія METRO Україна вважає неприйнятним для себе продовжувати співпрацю з блогерами Олександром Заліском, Олександрою Пустовіт, Наталією Литвин, Олександром Куровським, Дариною Запісочною, Тетяною Самбурською та ведучим Володимиром Остапчуком, поведінка та дії яких демонструють зневагу до трагічних подій української історії, – одними з перших відреагували представники компанії «Metro Україна».