Компанія «АТБ», що є багаторічним лідером української галузі роздрібної торгівлі, підвела підсумки наймасштабнішого та вельми щедрого на призи проєкту. Як напевно вже догадалися постійні клієнти торговельної мережі «АТБ», яких станом на сьогодні вже більш як чотири мільйони, йдеться про енергійну акцію «АТБ заряджає тебе».
З перших днів вона викликала ажіотаж серед клієнтів торговельної мережі «АТБ». Обличчям проєкту став актор Андрій Данилко в образі Вєрки Сердючки. Стилізована під культову стрічку цілої епохи – «Термінатор» – ТБ-реклама привернула багато уваги, ставши мегахітом. Цитати з неї розлетілися соцмережами!
Загальне число спроб реєстрації кодів досягло майже пів мільйона. Понад 360 тисяч із тих, хто виконав усі умови акції, успішно зареєструвалися та взяли в участь у розіграші. Цікаво, що кількість учасників становила трохи більше ніж 140 тисяч. Це означає, що клієнти, які довіряють гарантованій якості продуктів і багаторічній бездоганній репутації корпорації «АТБ», брали участь не один раз і навіть не два. Втім, умови акції це дозволяли.
Одним із таких наполегливих клієнтів найбільшої за багатьма параметрами торговельної мережі країни був Роман зі Львова. Він одержав головний приз — преміальний автомобіль культового німецького бренда Porsche.
Як розповів переможець, у магазин «АТБ» за продуктами він ходить декілька разів на тиждень. А віднедавна ще частіше, бо 24 серпня в нього сталося поповнення в родині.
«У День Незалежності моя сім’я збільшилася – у нас народився синок. Уже другий. Список покупок розширився: додалися підгузки, серветки тощо. У нашій родині за продуктами ходжу я. В «АТБ» для нас є все необхідне. Коли побачив по телебаченню бадьору рекламу «АТБ заряджає тебе» із Сердючкою, навіть не розмірковував – одразу вирішив «заряджатися». Почав реєструвати всі чеки. І, як бачите, удача мені посміхнулася!» – поділився щасливий власник новенького Porsche Taycan.
За освітою Роман – інженер радіоелектроніки. Працює у Львові тестувальником програмного забезпечення, робить кар’єру в IТ-сфері.
Як розповів нам переможець акції, усе необхідне для своєї родини він купує в супермаркеті «АТБ». На прилавках кожного із 1257 магазинів торговельної мережі № 1 в Україні представлено більш як 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів та якісних товарів першої необхідності.
У цьому багатому асортименті є й улюблені дитячі соки для старшого сина Романа, і смачний шоколад з горішками для його подружжя і якісне дитяче харчування для найменшого члена його родини.
За умовами акції ті, хто зробив покупку на суму від 250 гривень (одним чеком), могли зареєструвати зазначений у ньому код – і вірити у свою удачу. Додаткові шанси можна було одержати у разі оплати карткою Visa або Visa АТБ. Нагадаємо, що остання є спільним продуктом «АТБ» і «Райффайзен банку», дає безпрецедентну мегазнижку на безліч товарів у магазинах торговельної мережі. Причому ця знижка додається до вже діючої, наприклад у рамках акції «Економія» або «7 днів».
Призовий фонд яскравого та вельми щедрого проєкту «АТБ заряджає тебе» здивував навіть найбільших скептиків.
Серед виграшів було майже 160 тисяч бонусних сертифікатів від Comfy, 500 мобільних батарей, сорок одиниць електротранспорту (екологічні скутери, популярні сьогодні електросамокати), десять сучасних електромобілів Nissan LEAF і, звісно, головний приз – мрія будь-якого водія, розкішний автомобіль Porsche Taycan.
Знайшли своїх власників і десять новеньких електромобілів популярного японського концерну Nissan. Четверо з тих, хто виграв популярний сьогодні LEAF нової генерації, – кияни. Ще два таких авто відправилися до Херсона. Інші переможці з Кропивницького, Запоріжжя, Луцька та Львівської області.
Географія проєкту «АТБ заряджає тебе» надзвичайно велика, оскільки комфортні магазини торговельної мережі «АТБ» функціонують у всіх 24 областях України. Охоплені сотні населених пунктів, серед яких як великі обласні центри, так і невеликі селища. Здійснюючи будь-які свої проєкти, компанія «АТБ» усе робить прозоро, чесно та відкрито. Повний список переможців (виграшних кодів) оприлюднений на офіційному інтернет-ресурсі «АТБ».
Нагадаємо, що торік фінал аналогічної, хоча й скромнішої за призовим фондом акції «В «АТБ» купуй – АВТО наближай!» (за 15 днів розіграли 15 новеньких автомобілів Citroеn C-Elysee) збігся з початком національного локдауну. Проте це лише трохи посунуло строки офіційної церемонії нагородження переможців. Як соціально орієнтований і відповідальний бізнес компанія «АТБ» вчергове підтвердила, що завжди виконує всі взяті на себе зобов’язання – навіть у форс-мажорній ситуації доводить проєкти до логічного фіналу.
Автор: Андрій Карпенко