Повідомлення про блокування картки отримала мешканка Тернопільського району.
Жінка зателефонувала на номер, вказаний у смс. Невідомий чоловік повідомив, що він працівник служби безпеки банку та спитав, чи не знімала щойно жінка готівку у банкоматі в іншому місті. Жінка заперечила, а аферист почав діяти. Він запевнив, що гроші можуть вкрасти тому варто їх перевезти на інші рахунки і змінити паролі.
За вказівками невідомого жертва провела ряд операцій, і допомогла перевести власні кошти на два рахунки. Потерпіла навіть не спитала, як гроші повернуться на її картку. Шахрай зумів викрасти майже 30 тисяч гривень. Жертва змінила паролі, однак скільки не перевіряла рахунок своїх коштів вона назад не отримала. Зателефонувала в поліцію.
Вкотре наголошуємо: перестаньте спілкуватися з банківськими працівниками по телефону. За жодних обставин нікому не повідомляйте персональні дані щодо банківських карток та рахунків! Банки володіють усією необхідною інформацією, і телефонувати до вас у них немає потреби.
Якщо вам телефонують нібито працівники банку з проханням надати конфіденційну інформацію, або здійснити якісь маніпуляції -запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не телефоном. Ніколи не повідомляйте незнайомим пін-код вашої картки, а також секретні одноразові коди, які надходять в смс-повідомленнях.
У разі будь-яких підозр про крадіжки з рахунку – блокуйте картку! Її можна блокувати особисто за допомогою гарячої лінії банку.