2500 гривень – вартував телефонний дзвінок жительці Підгайців. Після спілкування з псевдопрацівником банку, жінка втратила заощадження.
Аферист зателефонував до заявниці та представився співробітником фінансової установи. Він розповів про те, що кошти жінки в небезпеці. Аби убезпечити гроші від зловмисників необхідно змінити пін-код. Однак потрібно уточнити персональні дані й зазначити новий пароль. Жінка не задумуючись про наслідки, зробила все те, що її попросив додзвонювач. За лічені хвилини вона отримала сповіщення про зняття готівки в банкоматі. За допомогою потерпіла звернулася до правоохоронців.
Відомості про подію внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань відповідно до статті 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України.
Правоохоронці застерігають жителів краю, не довіряти невідомим. Запам’ятайте: працівники фінансових установ, ніколи ні за яких обставин не телефонуватимуть своїм клієнтам та не будуть дізнаватись особисту інформацію. Всі дані, якими ви володієте, щодо вашого електронного гаманця є конфіденційною інформацією.
This website uses cookies.