Саме влітку багато хто з мешканців Тернопільщини планує відпустку: збирається у туристичну мандрівку чи до моря. Подорожі на закордонні курорти через пандемію нині пов’язані з безліччю суворих обмежень, є багато ризиків, тому все більше українців звертають увагу на внутрішній туризм.
Який би вид відпочинку не обрав мандрівник, одним із ключових питань, а також головною статтею витрат буде харчування. Звісно, воно повинно бути якісним та безпечним, а ще — максимально економним.
Провести незабутню відпустку і при цьому не спустошити сімейний бюджет
допоможе найбільша торговельна мережа країни — «АТБ». Добре знайомі мешканцям Тернополя комфортні супермаркети цієї мережі сьогодні відкриті практично в кожному куточку України: і на південних курортах, і в привабливих для туристів західних областях. Компанія понад п’ять років активно розширює мережу своїх маркетів у цих регіонах. З 2016 року на півдні та заході країни було відкрито 72 інноваційних магазини «АТБ». У планах корпорації на 2021-й побудувати тут ще десять комфортних сучасних супермаркетів нового формату. Такі дискаунтери споруджують і в обласних центрах, таких як наше файне місто, і в невеличких курортних населених пунктах. Завдяки цьому мільйони туристів можуть купувати гарантовано свіжі продукти харчування і товари першої необхідності за максимально доступними цінами під час своєї подорожі країною.
Влітку в магазинах «АТБ» з’являється чималий вибір товарів так званого сезонного асортименту. Можна недорого придбати практично все, що стане в пригоді для відпочинку на морському узбережжі чи подорожі горами. Загалом на поличках кожного з супермаркетів торговельної мережі сьогодні представлено понад 3,5 тис. найменувань продукції, якість якої підтверджена міжнародними сертифікатами. До питання контролю якості в «АТБ» ставляться більш ніж сумлінно. Компанія використовує багаторівневу систему контролю якості європейського зразка. Регулярно проводять суворі внутрішні перевірки (планові і позапланові). Більше тисячі товарів щомісяця беруть з поличок цих магазинів, аби відправити їх в лабораторії на ретельну експертизу.
Вартість продукції в «АТБ», у тому числі й у нашому Тернополі, завжди нижча за середньоринкову на 10–15%. Компанія отримує прибутки не за рахунок націнки, а завдяки колосальним обсягам товарообігу. До того ж постійні акції(«Товар тижня», «Товар дня» тощо) дозволяють клієнту економити на купівля товарів до 50%. Це стосується як продукції українських виробників, так і імпортних делікатесів. Це не впливає на якість товарів, бо «АТБ» працює з виробниками без посередників, отже, може пропонувати клієнтам помірні ціни. Компанія володіє солідним власним парком вантажних авто (сформовано 7 колон), мультитемпературними складськими центрами європейського зразка й однією з найбільш розвинених логістичних інфраструктур в країні. Це дозволяє ефективно керувати товаропотоком, проводити точне планування поставок у кожен магазин «АТБ», яких зараз налічується 1230 у 318 населених пунктах країни. Охоплені всі 24 області України, включаючи й Тернопільщину.
Компанія активно впроваджує інновації та пропонує нові клієнтські сервіси. У минулому році відкрили перший в країні інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Також були запущені сервіси попереднього замовлення й оперативної кур’єрської доставки продуктів через службу Glovo (в 28 населених пунктах). Вже випускається пластикова платіжна карта АТБ-Pay, яка об’єднує всі переваги картки Visa Gold. Власники таких карток отримують безпрецедентну знижку в магазинах «АТБ», а також мають право брати участь у щомісячних розіграшах цінних призів, серед яких побутова техніка, електроніка тощо.
Наявність значної кількості магазинів «АТБ» саме в курортних і туристичних містах країни має неабияке значення. Якщо говорити про туризм у західних регіонах, то присутність тут супермаркетів лідера вітчизняного ритейлу позбавляє потреби везти з дому величезний рюкзак з продуктами, ризикуючи при цьому, що вони зіпсуються на спеці. Все, що ви захочете, можна купити, прибувши на місце.
Марія Тищенко