Найвища якість за доступною ціною: чим «АТБ» підкорив Тернопільщину

Останнім часом мешканці Тернопільщини все частіше помічають, що на харчування доводиться витрачати значно більше коштів, аніж раніше. Це дійсно так – ціни на продукти в країні поступово підвищуються. Причини тому цілком очевидні: майже рік діють певні карантинні обмеження, постачальники та виробники зазнають збитків, тож часом аби продовжувати працювати, вимушені вживати непопулярних заходів.

Але можливість щодня купувати якісні продукти та не витрачати зайвого мільйони громадян України, в тому числі й мешканці нашого файного міста, все ж мають.
Простий і перевірений роками спосіб економити кошти, не відмовляючи собі в купівлі улюблених продуктів і навіть делікатесів, надає мільйонам українців найбільша торговельна мережа країни «АТБ». Нагадаємо, що наразі в 24 областях України працюють 1206 таких супермаркетів. Цей показник постійно збільшується, бо щороку компанія відкриває майже сотню магазинів, підкорюючи нові регіони, та модернізує близько п’ятдесяти маркетів. Мапа присутності супермаркетів лідера вітчизняного ритейлу станом на поточний час включає 307 населених пунктів, у тому числі й Тернопіль.
Компанія займає лідируючі позиції одразу за багатьма показниками і вже більше чверті століття дотримується своєї традиційної помірної цінової політики. Вартість товарів у численних маркетах «АТБ» нижча за середньоринкову на 10–15%, а постійні акції («Товар тижня», «Товар дня» тощо) дозволяють економити на покупках до 40–50%. Це стосується навіть імпортної продукції! Де українська родина, що має середній дохід, може купити смачні польські ковбаски, найсвіжіші цитрусові або духмяну італійську мелену каву за невисоку вартість? – У магазині «АТБ»!
Корпорація дотримується принципів соціально орієнтованого бізнесу, тож працює з мінімальною націнкою. У маркетах мережі заробляють не на вартості товару, а на обсягах його реалізації. І ці обсяги вражають: за підсумками минулого року товарообіг мережі становив 149,8 млрд грн. (разом із ПДВ). Протягом 2020 року він зріс на 18,2%.
Аби надавати клієнтам сервіс високого рівня та тримати помірні ціни на продукцію, «АТБ» оптимізує свої бізнес-процеси, застосовує найсучасніші енергоощадні технології, створила логістичну інфраструктуру (має великий автопарк, мультитемпературні складські центри), а також працює з виробниками без посередників.
Щоб покупці могли заощаджувати гроші, АТБ пропонує товари власних торгових марок. Вони вже припали до смаку багатьом мешканцям Тернопільщини. За якістю така продукція не поступається відомим брендам, а ось її ціна значно нижча. Цей ексклюзивний асортимент (продукцію ВТМ продають лише в магазинах «АТБ») становить майже третину від загального – на сьогодні на поличках будь-якого з супермаркетів торговельної мережі є понад 3,5 тисячі найменувань товарів.

«Компанія заробляє не на вартості, а на обсягах продукції. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб забезпечити стабілізацію цін, насамперед на продукти харчування та товари першої необхідності», – повідомили нам у пресслужбі компанії «АТБ-Маркет».

Нині «АТБ» є не тільки лідером галузі роздрібної торгівлі за товарообігом, кількістю магазинів, географією присутності, обсягом сплачених податків і зборів, але й за чисельністю клієнтів. Щодня магазини «АТБ» у 24 областях України, у тому числі й у Тернопільській, відвідують понад 4 мільйони осіб, які вже оцінили можливість купувати якісні продукти та водночас суттєво економити власні кошти.
Мільйони українських громадян, включаючи й мешканців нашого файного міста, знають «АТБ» як найбільш надійного та перевіреного часом постачальника гарантовано свіжих продуктів за максимально доступними цінами.
Тетяна Левицька

Автор: Галас



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *