Заступниця керівника тернопільського магазину “АТБ” Наталя Ямнюк:”Бажаю, аби кожна жінка відчувала себе коханою та потрібною”

Більш як чотири мільйони українських громадян щодня відвідують супермаркети “АТБ” – надійного та перевіреного часом постачальника гарантовано свіжих продуктів та якісних товарів першої необхідності за максимально доступними цінами.

Компанія працює на вітчизняному ринку роздрібної торгівлі вже понад чверть сторіччя та є лідером за багатьма показниками. Станом на сьогодні 1206 магазинів “АТБ” щодня без перерв, вихідних і переобліків відкриті для покупців у 307 містах і містечках України.
Аби  понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано якісних товарів завжди займали свої звичні місця на численних поличках магазинів найбільшої вітчизняної торговельної мережі в 24 областях країни, докладає максимум зусиль колосальна команда корпорації “АТБ”. – понад 68 тисяч осіб! Серед них 44546 представниць чарівної статі. Цього року Міжнародний жіночий день багато хто з них  зустріне на своєму робочому місці. У магазинах “АТБ” свій дружний колектив називають жартома “робочою родиною”.
Ці чудові жінки відіграють визначальну роль щодо динамічного розвитку найбільшої торговельної компанії країни, забезпечують населення якісними продуктами за справедливими цінами.  Корпорація щороку відкриває близько сотні магазинів “АТБ”, створюючи при цьому п’ять-сім тисяч нових робочих місць.
Вже кілька років поспіль “АТБ” посідає лідируючі позиції в рейтингові найкращих роботодавців галузі роздрібної торгівлі.
У супермаркетах “АТБ” у різних куточках нашої країни можна зустріти жінок не тільки за касою або біля прилавку. Часто-густо вони вправно керують магазинами, працюють логістами, товарознавцями, бухгалтерами, очолюють відділи контролю якості “АТБ” і навіть займаються питаннями охорони та безпеки (438 співробітниць). У компанії є безліч прикладів того, як, прийшовши на невисоку посаду, жінка з часом стає гарним фахівцем, проходить безоплатну підготовку в учбовому центрі “АТБ” (сьогодні в країні таких чотири), будує успішну кар’єру, може стати керівником регіонального підрозділу компанії. Згідно з даними із відкритих джерел 85% керівників супермаркетів “АТБ” розпочинали кар’єру з пересічних посад, наприклад продавця-консультанта. Нині жінки очолюють роботу 1150 магазинів мережі,  а всього в супермаркетах торговельної мережі 40896 представниць слабкої статі. Наймолодшій із них лише 18 років, а є співробітниця, яка відсвяткувала свій 78-й день народження.
Окрім добре знайомої українцям мережі “АТБ-Маркет” до складу корпорації також входять численні підприємства, які займаються управлінням активами, логістикою, виробництвом продуктів харчування. Завдяки праці десятків тисяч українських жінок вони багато років займають лідируючі позиції в своїх сегментах бізнесу. Важливо знати, що ритейл потребує від працівників максимальної самовіддачі. Як розповіли нам співробітниці “АТБ”, коли віриш у власні сили,  а робота для тебе не лише спосіб заробітку,  але й частина життя – будь-яке завдання буде виконане якнайкраще!  Хоч відкрити новий магазин, хоч підкорити регіон!
Саме на тендітних жіночих плечах тримається виконання основної місії лідера українського ритейлу – безперебійне забезпечення широких верств населення гарантовано свіжими та якісними продуктами за доступними цінами.
День торгівлі леді “АТБ” традиційно вважають своїм головного святом, проте не забувають й про Міжнародний жіночий день. Напередодні Міжнародного жіночого дня ми поставили кілька запитань заступниці керівника тернопільського магазину “АТБ” № 1427 Наталі Ямнюк. Вона надзвичайно одарована, освічена, міцна духом.  Наталя Григорівна має вищу економічну освіту, закінчила магістратуру за спеціальністю “Облік та аудит”. Так склалося життя, що вона втратила коханого чоловіка, але не опустила руки, турботливо виховує двох діточок, робить великі успіхи на роботі та вірить у краще.

– Наталю Григорівно, ви прийшли в “АТБ”, а невдовзі країну накрила перша хвиля пандемії: було введено карантин, розпочалися суворі обмеження. Наскільки оперативно вдалося звикнути до життя у так званій новій реальності?

– Наша компанія традиційно дотримується стратегії динамічного розвитку, тому, мабуть, ми певним чином були готові до змін. Звісно, не хотілося вірити, що загроза настільки страшна, але, виявилося, що це саме так. Ми доклали максимум зусиль, аби покупки в нашому магазині були безпечними. Виконання карантинних вимог швидко стало звичною справою.  Ми почали спеціальними засобами дезінфікувати усі поверхні у магазині, яких може торкнутися клієнт. Наприклад, кошики обробляли кожні три години. Захисні маски і рукавички стали обов’язковими. Покупців також потроху привчали піклуватися про своє здоров’я, не нехтувати масками.

– Чи було якесь відчуття особливої відповідальності у таких обставинах, адже ж потреба суспільства у гарантовано якісних продуктах за доступними  цінами анітрохи не знизилася?

– Так, це надважлива соціальна місія. Жодні умови чи обставини не повинні вплинути на її виконання.

– Зазвичай у такі моменти люди намагаються якнайшвидше запастися усім необхідним…

– Ми готові до зростання попиту, адже маємо чималий запас товарів на складах. До того ж “АТБ” володіє однією з найбільш розвинених в країні логістичних інфраструктур. Тож гарантовано свіжі продукти та товари першої необхідності завжди були й будуть на поличках наших магазинів.

– Чого б вам хотілося побажати своїм колегам чарівної статі напередодні 8 Березня?

– У моєму житті змінилися пріоритети. Якщо раніше, коли людям бажали здоров’я, це здавалося банальним, то зараз такі слова дуже важливі.  Бажаю насамперед міцного здоров’я,  а також щоб кожна жінка завжди була коханою і потрібною.
Василь Клопотенко

Автор: Галас



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *