Дотримуючись стратегії динамічного розвитку, компанія освоює найпередовіші диджитал-рішення в галузі роздрібної торгівлі та вважається лідером щодо впровадження сучасних клієнтських сервісів, які мають зробити процес купівлі товарів в «АТБ» максимально комфортним, простим і безпечним для кожного клієнта. Ця місія компанії має важливу соціальну складову, так само як і безперебійне забезпечення мільйонів громадян України, в тому числі й мешканців нашого файного міста, гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності. Асортимент 1162 магазинів «АТБ» у 24 областях країни зараз становить понад 3,5 тис. найменувань продукції.
«Стратегія нашого розвитку заснована на потребах клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають партнерами по бізнесу. Ми системно підходимо до питань, які важливі для більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців – це комфорт, гарантована якість та доступні ціни. Ефективно вирішувати ці завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень і створенню додаткових клієнтських сервісів», – розповів Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».
Цього року відкрився перший в країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Весь процес приймання замовлення, його обробки та доставки товарів на зазначену клієнтом адресу в Тернополі зазвичай потребує навіть менше часу, ніж ми очікуємо кур’єра з піцою. Такий сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати гідний рівень життя в умовах найсуворішого національного карантину.
Також в 2020-му в «АТБ» запропонували сервіс попереднього замовлення. Покупцеві більше не треба витрачати час на пошуки продуктів в торговому залі. Аби заощадити час і мінімізувати контакти, можна зібрати продукти у віртуальний кошик онлайн і позначити будь-який зручний магазин Тернопільщини, де їх можна отримати. До того моменту, коли клієнт прийде в маркет, його продукти вже будуть зібрані. Слід лише оплатити їх (однак це також можна зробити онлайн і показати чек в спеціально відведеній зоні магазину). На все треба не більше п’яти хвилин. Швидко, просто, безпечно та зручно.
Щоб біля кас «АТБ» не було скупчення людей, впровадили ще один сервіс – «Єдина черга». У торговельній мережі ввели чітку систему розподілу потоку клієнтів у прикасових зонах.
У торговому залі все облаштовано зручно для покупців, тож довго шукати товар не доведеться. Вже стартував проєкт зі встановлення в магазинах прайс-чекерів. Це невеликі прилади, за допомогою яких можна самому відсканувати товар і дізнатися його вартість. Поки нововведення тестують у п’яти магазинах, але незабаром його можна буде побачити вже в сотні супермаркетів.
«Наше завдання – створити для покупців максимально комфортні та безпечні умови для купівлі товарів у мережі «АТБ». Усі сервіси, які ми сьогодні впроваджуємо в магазинах, спрямовані на полегшення і прискорення цього процесу. Комфорт і легкість купівлі товарів – ось головна мета, яку сьогодні має всеукраїнська торговельна мережа “АТБ”», – пояснила Наталія Шаповалова, генеральний директор ТОВ «АТБ-Маркет».
Серед нетривіальних диджитал-рішень компанії є інтелектуальний помічник «АТБОТ», який з 2019 року спілкується з мільйонами клієнтів у популярних сьогодні месенжерах Viber і Telegram. Він замінив застарілу та скасовану паперову книгу скарг і пропозицій. Чат-бот здатен швидко надавати детальну інформацію про асортимент, акції, магазини і навіть вакансії. Аби його запустити, потрібно відсканувати камерою смартфона QR-код та перейти за посиланням. Це зручний канал зворотного зв’язку і визначний крок в диджиталізації українського ритейлу.
Цікаво, що багато з того, що зараз є нормою для будь-якого тернопільського супермаркету, протестували та впровадили (а часом і розробили) в мережі «АТБ». Навіть концепція магазину самообслуговування, коли покупець власноруч вибирає продукти, кладе їх до кошика чи візка, а потім підходить до каси, щоб оплатити покупку, вперше в нашій країні була представлена в «АТБ».
This website uses cookies.