Читайте новини Галас на GoogleNews - Нажміть підписатися

Читайте новини Галас у Телеграм каналі - Відкрити

Сучасні сервіси «АТБ» гарантують безпеку та комфорт мешканцям Тернополя

Дотримуючись стратегії динамічного розвитку, компанія освоює найпередовіші диджитал-рішення в галузі роздрібної торгівлі та вважається лідером щодо впровадження сучасних клієнтських сервісів, які мають зробити процес купівлі товарів в «АТБ» максимально комфортним, простим і безпечним для кожного клієнта. Ця місія компанії має важливу соціальну складову, так само як і безперебійне забезпечення мільйонів громадян України, в тому числі й мешканців нашого файного міста, гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності. Асортимент 1162 магазинів «АТБ» у 24 областях країни зараз становить понад 3,5 тис. найменувань продукції.

 

«Стратегія нашого розвитку заснована на потребах клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають партнерами по бізнесу. Ми системно підходимо до питань, які важливі для більш ніж чотирьох мільйонів наших покупців – це комфорт, гарантована якість та доступні ціни. Ефективно вирішувати ці завдання нам вдається завдяки впровадженню сучасних інноваційних рішень і створенню додаткових клієнтських сервісів», – розповів Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».
Цього року відкрився перший в країні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Весь процес приймання замовлення, його обробки та доставки товарів на зазначену клієнтом адресу в Тернополі зазвичай потребує навіть менше часу, ніж ми очікуємо кур’єра з піцою. Такий сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати гідний рівень життя в умовах найсуворішого національного карантину.
Також в 2020-му в «АТБ» запропонували сервіс попереднього замовлення. Покупцеві більше не треба витрачати час на пошуки продуктів в торговому залі. Аби заощадити час і мінімізувати контакти, можна зібрати продукти у віртуальний кошик онлайн і позначити будь-який зручний магазин Тернопільщини, де їх можна отримати. До того моменту, коли клієнт прийде в маркет, його продукти вже будуть зібрані. Слід лише оплатити їх (однак це також можна зробити онлайн і показати чек в спеціально відведеній зоні магазину). На все треба не більше п’яти хвилин. Швидко, просто, безпечно та зручно.
У десяти магазинах «АТБ» наразі тестують ще один сервіс, аби біля кас не утворювалися навіть невеличкі черги. Йдеться про технологію Scan & Go, яка дозволяє за допомогою смартфона відсканувати штрих-коди продуктів і провести оплату онлайн у спеціальному мобільному додатку «Скануй Купуй». Після цього слід лише показати консультанту на виході інформацію про оплату. Незабаром планується поширити цю технологію на всі супермаркети найбільшої вітчизняної мережі.
Щоб біля кас «АТБ» не було скупчення людей, впровадили ще один сервіс – «Єдина черга». У торговельній мережі ввели чітку систему розподілу потоку клієнтів у прикасових зонах.
У торговому залі все облаштовано зручно для покупців, тож довго шукати товар не доведеться. Вже стартував проєкт зі встановлення в магазинах прайс-чекерів. Це невеликі прилади, за допомогою яких можна самому відсканувати товар і дізнатися його вартість. Поки нововведення тестують у п’яти магазинах, але незабаром його можна буде побачити вже в сотні супермаркетів.
«Наше завдання – створити для покупців максимально комфортні та безпечні умови для купівлі товарів у мережі «АТБ». Усі сервіси, які ми сьогодні впроваджуємо в магазинах, спрямовані на полегшення і прискорення цього процесу. Комфорт і легкість купівлі товарів – ось головна мета, яку сьогодні має всеукраїнська торговельна мережа “АТБ”», – пояснила Наталія Шаповалова, генеральний директор ТОВ «АТБ-Маркет».
Серед нетривіальних диджитал-рішень компанії є інтелектуальний помічник «АТБОТ», який з 2019 року спілкується з мільйонами клієнтів у популярних сьогодні месенжерах Viber і Telegram. Він замінив застарілу та скасовану паперову книгу скарг і пропозицій. Чат-бот здатен швидко надавати детальну інформацію про асортимент, акції, магазини і навіть вакансії. Аби його запустити, потрібно відсканувати камерою смартфона QR-код та перейти за посиланням. Це зручний канал зворотного зв’язку і визначний крок в диджиталізації українського ритейлу.


Цікаво, що багато з того, що зараз є нормою для будь-якого тернопільського супермаркету, протестували та впровадили (а часом і розробили) в мережі «АТБ». Навіть концепція магазину самообслуговування, коли покупець власноруч вибирає продукти, кладе їх до кошика чи візка, а потім підходить до каси, щоб оплатити покупку, вперше в нашій країні була представлена в «АТБ».

У Тернополі серед білого дня четверо чоловіків напали і пограбували людину

Понад 16 мільйонів сплатило своїм працівникам у вересні підприємство Петра Гадза