Україна вже наблизилася до другої хвилі пандемії коронавірусу. Загальна кількість нових випадків зараження за добу перевищила сім тисяч осіб, проте продовжує швидко зростати. На жаль, пік захворюваності ще не пройдено. Лікарі готуються розгортати спеціальні пункти допомоги та закликають громадян піклуватися про здоров’я: уникати великого скупчення людей, носити захисні маски, ретельно мити руки тощо.
Щоб убезпечити себе та свої родини, а також мінімізувати ризик зараження, багато хто з мешканців нашої Тернопільщини опанував нові онлайн-сервіси й інноваційні рішення. Наприклад, чималої популярності серед покупців набув перший в Україні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Його відкрили навесні поточного року. Він став справжнім порятунком для громадян, в тому числі й мешканців нашого файного міста, в умовах суворого національного карантину. Цей новий для української галузі роздрібної торгівлі сервіс дозволив мільйонам українців підтримувати гідний рівень життя, за будь-яких умов мати змогу купувати улюблені продукти для своєї родини та при цьому ще й економити сімейні кошти. В асортименті онлайн-магазину «АТБ» представлено понад сім тисяч найменувань гарантовано свіжих продуктів і якісних товарів першої необхідності. Найбільшим попитом сьогодні користуються категорії «Бакалія», «Алкоголь» і «Молочна продукція».
Цікаво, що за статистикою близько 65% онлайн-покупок зараз здійснюють за допомогою смартфонів і мобільних додатків. Цей показник продовжує зростати, адже купувати товари таким чином дуже просто.
«Зараз ми є свідками трансформації роздрібного ринку в Україні, оскільки ситуація змусила покупця подолати свої страхи та недовіру до онлайн-купівлі та платежів. Змусила зрозуміти, що це абсолютно безпечно», – повідомив в одному з інтерв’ю генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.
В онлайн-магазині «АТБ» процес приймання замовлення, його обробки та доставки вибраних товарів на зазначену клієнтом адресу в Тернополі зазвичай займає менше двох годин.
При цьому ціни в інтернет-магазині найбільшої української мережі тотожні тим, які ми з вами звикли бачити в звичайному супермаркеті «АТБ» – у середньому на 10–15% нижчі за середньоринкові. Якщо ж у маркетах найбільшої української торговельної мережі покупець хоче придбати акційні пропозиції або ж продукцію власних торгових марок «АТБ», то зекономити може 40 відсотків і навіть більше.
Корпорація «АТБ» володіє чотирма власними торговими марками, що належать до різних цінових категорій. Преміальний сегмент представлений ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс – «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Найбільш економну продукцію пропонує ТМ «Розумний вибір». Це якісні та здорові продукти, які не поступаються продукції розкручених брендів, хоча коштують значно дешевше.
Про зростання популярності інтернет-магазину «АТБ» серед громадян також свідчить те, що середній чек (підсумкова виручка, поділена на кількість чеків) уже становить 500–700 гривень. Це є досить солідним показником для будь-якого магазину, особливо якщо враховувати, що він відкрився менше року тому і став новим явищем в галузі роздрібної торгівлі країни.
«Ринок онлайн-торгівлі продуктами харчування почав бурхливо розвиватися лише в 2020 році, коли до цієї справи долучилися всі ключові гравці ринку. У покупця до цього часу просто не було можливості повною мірою оцінити всі переваги купівлі товарів онлайн. Тому наше першочергове завдання сьогодні – остаточно зламати стереотипи, прищепити людям добру звичку робити те, що зручно та безпечно!» – розповів Борис Марков.
Пандемія коронавірусу та карантинні обмеження дали потужний імпульс розвитку онлайн-ритейлу. Якщо раніше цей вид торгівлі розглядали, скоріше, як бонусне доповнення до основного напряму діяльності, то сьогодні він довів власну ефективність і швидко набирає обертів. Навіть ті українці, які ставилися до купівлі товарів онлайн досить обережно, зараз переконалися на власному досвіді, наскільки це просто та комфортно.
Живи просто та зі смаком – замовляй продукти в інтернет-магазині «АТБ»!