Володимир Гевко: «На Тернопільщині – рекордне відновлення доріг, з Тернополя в Заліщики нарешті можна доїхати з комфортом»

За часи Незалежності на Тернопільщині не ремонтували стільки доріг, як цьогоріч. Якщо у 2019-ому в області було прокладено 17 км трас державного значення, то у 2020-ому — 162 км!

Ремонт дороги М-19, яка проходить через всю нашу область з півночі на південь, розпочали у квітні цього року. До кінця жовтня її планують здати. Трасу прокладають у рамках президентського проєкту «Велике будівництво».

Перевірити, як триває ремонт головної дорожньої артерії області на Тернопільщину завітав керівник «Укравтодору» Олександр Кубраков, супроводжували його народні депутати від Тернопільщини Володимир Гевко і Євгенія Кравчук, які представляють партію «Слуга Народу».

— Траса М-19 цьогоріч буде повністю відремонтована. Уже виконано 70% робіт. Основна ділянка траси знаходиться на території Тернопільської області — понад 150 км, — зазначив голова «Укравтодору» Олександр Кубраков. — Пролягає траса аж до межі з Чернівецькою областю. Завдяки поліпшенню якості дороги тут збільшився транзит транспортних засобів, збільшився рух туристів областю. Ремонтні роботи виконуємо згідно з графіком, невдовзі будемо обговорювати плани на наступний рік.

На ремонт траси М-19 цьогоріч виділено 2,7 млрд. грн. Гарантія дороги — понад 5 років. Разом із автошляхами прокладено 36 км тротуарів у населених пунктах, вставлять понад 1200 електроопор.

— Велика увага прикута до цієї дороги, адже це стратегічний напрямок Тернопільської області. Це найдовша дорога, яку так якісно відремонтували в нашій області за часи незалежності, — додав народний депутат, голова обласної організації партії «Слуга Народу» Володимир Гевко. — Ремонтують шлях певними відрізками. Нині ми інспектуємо, наскільки якісно зроблено ці ділянки. На ремонт траси М-19 з держбюджету виділено рекордну для нашої області суму. Проїжджаючи цією дорогою, мене сповнювала гордість за те, що нам вдалося зробити. Я родом із селища Товсте, що біля Заліщиків, тисячі разів їздив цією дорогою. Не пригадую, щоб вона була в такому чудовому стані. Цей шлях щодня долають десятки тисяч мешканців нашої області, приємно, що відчуватимуть комфорт.

Зробити всі дороги державного значення — амбітний план уряду. Проєкт «Велике будівництво» передбачає ремонт 4 тисяч кілометрів доріг державного значення по всій Україні, на що передбачено понад 85 млрд. грн.

Євгенія Кравчук, заступник голови фракції «Слуга народу», з гордістю розповіла про реалізовану частину програми на Тернопільщині. Родом депутатка з Чорткова, де вже теж відремонтована ділянка траси М-19.

— Ця дорога майже моя ровесниця (сміється — авт.), востаннє її ремонтували 30 років тому, — розповіла Євгенія Кравчук. — Коли ми розпочали ремонт дороги, то мій батько не вірив, що за пів року встигнемо зробити. І ось техніка вже дійшла до Чорткова! Невдовзі будемо приймати новий бюджет, тож ми з колегами пильнуватимемо, щоб на 2021-ий рік були в достатній кількості закладені кошти для ремонту інших трас. Ми не можемо знижувати планку великого будівництва. До речі, наступного року стартує додатковий проєкт «Велика реставрація» — відновлення і збереження культурно-історичних пам’яток національного значення. Щонайменше шість пам’яток на Тернопільщині потраплять до списку для реставрації.

Попереднє інспектування траси М-19 Олександр Кубраков та депутати від Тернопільщини проводили 15 червня. Побачений нині результат їх приємно вразив.

— Дороги здають із тротуарами, з освітленням, це водночас і благоустрій населених пунктів. Для Тернопільщини поліпшення стану головної траси — це крок до розвитку туризму. Відремонтована дорога — готовий туристичний маршрут: Кременець — Вишнівець — Збараж — Тернопіль — Теребовля — Чортків — Заліщики. «Велике будівництво» — це комплексний розвиток області, це підтримка економіки, це якість життя людей.

Як наголосила Євгенія Кравчук, соціологічні дані свідчать, що 85% українців виступають за те, щоб продовжувати будувати дороги, бо це інвестиція в економіку. І карантин не повинен стати цьому на заваді.

— Якщо держава вкладає кошти в дорожнє будівництво, то люди мають нормальні заробітні плати. Середня заробітна плата шляховиків становить 20-22 тис. грн, — зауважила нардепа. — Для реалізації проєкту створено понад 500 робочих місць. Шляховики працюють у три зміни. Завдяки високим темпам до кінця жовтня здамо дорогу на Тернопільщині.

 

Бойко Роман

This website uses cookies.