З метою вдосконалення схеми організації дорожнього руху, оптимізації маршрутів громадського транспорту та підвищення якості щоденних поїздок тернополян як громадським, так і приватним транспортом, у Тернополі впроваджується імітаційне транспортне моделювання.
Транспортне моделювання, передусім, буде застосоване для вирішення низки існуючих проблем на найбільших перехрестях, вузлах і об’їздах, а також на тих автошляхах в місті, якими щодня користуються тернополяни під час доїзду на роботу та з роботи.
Впродовж певного періоду провідні спеціалісти німецької компанії «А+С Україна» досліджуватимуть максимально завантажені дороги та вузли вулично-дорожньої мережі міста, після чого, за допомогою складних інженерних розрахунків за основними транспортно-експлуатаційними показниками, розроблять найбільш оптимальну і правильну схему організації дорожнього руху на даній ділянці. Сучасний стан цієї частини вулично-дорожньої мережі і запропоновані експертами варіанти її моделювання будуть представлені в режимі 3D на імітаційних відео-презентаціях. Працюватиме команда «А+С Україна» спільно з тернопільськими спеціалістами ТОВ «НТ Дорбудпроект».
Долучитися до транспортного моделювання та надати власні пропозиції під час прийняття проєктних рішень для оптимізації і організації руху транспорту на тих чи інших вулицях міста зможуть і самі тернополяни. Адже під час реалізації проєкту проводитимуться транспортні воркшопи, долучитися до яких зможуть усі охочі жителі міста.
Довідково. Компанія «А+С Україна» має великий досвід у галузі транспортного планування та моделювання, а сучасні підходи до управління транспортною системою успішно впроваджені експертами в багатьох європейських та українських містах.
Співробітники компанії проходили навчання у літній школі Sustainable Mobility у Лейпцигу (Німеччина), навчалися роботі з Big Data у Сеулі (Південна Корея), а також в програмних продуктах PTV у Дрездені та Карлсруе (Німеччина).
Програмне забезпечення PTV Vissim, на якому працює компанія, є світовим стандартом галузі для створення імітаційного моделювання дорожнього руху, мікро- і мезомоделей руху індивідуального та громадського транспорту та перевірки інженерних гіпотез щодо організації дорожнього руху.