«АТБ» для тебе: збираймо продуктовий кошик, не витрачаючи зайвого

Майже чотири мільйони громадян України, включаючи й мешканців нашого Тернополя, є постійними клієнтами торговельної мережі «АТБ». Цей показник повсякчас збільшується, адже в 24 областях країни вже працюють 1148 таких супермаркетів. Мешканці 296 українських населених пунктів віддають перевагу «АТБ» завдяки декільком важливим чинникам. Це якість товарів, комфорт торгових залів, безпека продукції, широкий асортимент та економія.

 

Мережа «АТБ» системно впроваджує інноваційні технології в галузях ритейлу, архітектури, енергозбереження, будівництва тощо. В приміщеннях магазинів завжди підтримують комфортний мікроклімат. Супермаркети, що працюють у режимі 24/7, облаштовані таким чином, аби в прикасових зонах не створювалось черг, а покупцям було зручно переміщуватися з візком чи кошиком торговим залом. Навіть у найспекотніший день тут можна перевести подих й охолодитися фрешем. А ось прохолодним ранком або вночі приємно зігрітися та підбадьоритися горнятком зернової кави – у магазинах встановили сучасні кавові машини.


Під час однієї зі своїх нещодавніх поїздок регіонами України президент Володимир Зеленський завітав на каву саме до супермаркету «АТБ». Це зручно, комфортно та дуже смачно!
На поличках кожного з магазинів мережі представлено понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів та якісних товарів першої необхідності.
Одним із найбільш важливих питань для клієнта є якість продуктів. Мережа «АТБ», що працює на українському ринку ритейлу вже понад чверть століття, сумлінно дбає про це. Компанія збудувала складну багаторівневу систему контролю якості. Тут регулярно проводять ретельні внутрішні перевірки і суворі міжнародні аудити. Супермаркети «АТБ» от уже кілька років проходять сертифікацію на відповідність загальновизнаному стандарту ISO 22000:2005. В його основу покладено принципи Hazard Analysis and Critical Control Points. Контролюють весь шлях продукту: виробництво, зберігання, транспортування.До контролю якості компанія вирішила долучити найсуворіших ревізорів – мільйони клієнтів. У всіх маркетах мережі діє програма «Гарантія свіжості». За її умовами кожному, хто виявив товар, строк придатності якого збіг, компенсують грошима його вартість у трикратному розмірі. У результаті в численні магазини «АТБ», у тому числі й у Тернополі, потрапляють тільки якісні продукти.
Подбали в «АТБ» і про клієнтів, які приїжджають за покупками на власному авто. Біля магазинів облаштували просторі паркувальні майданчики зі зрозумілою схемою руху та камерами відеоспостереження. Місце для авто тут знайде кожен у будь-який час доби.
На етапі реалізації зараз ще один цікавий проєкт – у цих магазинах встановлюють поштомати «Нової пошти». Це дозволить об’єднати похід за продуктами з отриманням посилки.Клієнт має реальну можливість економити значні кошти на купівлі продуктів – ціни в торговельній мережі «АТБ» традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Компанія працює з виробниками тільки напряму, не використовує посередників, скорочує витрати на рекламу тощо. Також в супермаркетах «АТБ» діють щотижневі акційні пропозиції, є бонусна програма, завдяки чому ціна може бути знижена на 40% та навіть більше.
Окрім постійної економії власних коштів, клієнти найбільшої торговельної мережі країни можуть розраховувати і на цінні призи. Наприклад, в цьому році компанія провела безпрецедентну за масштабом, географією та призовим фондом акцію «В «АТБ» купуй – АВТО наближай!». Всього за 15 днів серед покупців «АТБ» розіграли п’ятнадцять новеньких іномарок. Сміливому проєкту не перешкодила навіть пандемія коронавірусу та національний карантин.
Величезна команда лідерів щоденно самовіддано працює, аби ми з вами мали змогу у будь-який час доби купити якісні та свіжі продукти за максимально доступними цінами. Усі магазини мережі по-європейськи комфортні.

Микола Галас

This website uses cookies.