Чому «АТБ» вважають драйвером української торгівлі

Торговельна мережа «АТБ» нині охоплює 24 області України, включаючи і Тернопільську. У 293 населених пунктах країни відкрили 1144 інноваційних і комфортних магазини найбільшого вітчизняного ритейлера. Ці показники  постійно зростають, адже компанія кожного року відкриває близько сотні нових магазинів, а також проводить модернізацію ще не менш як п’ятдесяти торгових точок. Уже кілька років поспіль «АТБ» приділяє особливу увагу розширенню мережі в нашому західному регіоні.

 

Щоб у магазинах завжди були представлені свіжі продукти та якісні товари першої необхідності, лідер ритейлу збудував одну з найбільш розвинених логістичних інфраструктур в країні.  Споруджено надсучасні мультитемпературні складські центри європейського зразка. До кінця поточного року їх буде вже десять. Асортимент кожного з маркетів «АТБ» перевищує 3,5 тис. найменувань, а близько тисячі з них представлені товарами  власних торгових марок. Цінова політика компанії залишається незмінною за будь-яких умов та обставин. Вартість товарів  у мережі «АТБ» на 10–15% нижча за середньоринкову. Досягають такої значної економії не за рахунок більш низької якості. Супермаркети торговельної мережі вже кілька років проходять сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005, який в розвинених країнах вважають своєрідним знаком якості. Окрім того, власний відділ контролю «АТБ» системно проводить ретельні перевірки, які не поступаються суворим міжнародним аудитам.
Вражаючий асортимент якісних товарів, зручне розташування магазинів, європейські комфортні умови, доступні ціни –  все це робить «АТБ» улюбленим магазином майже чотирьох мільйонів громадян. Саме стільки клієнтів щодня роблять покупки в магазинах мережі.
Забезпечувати покупців,  серех яких і мешканці нашого файного міста, гарантовано свіжими продуктами за максимально доступними цінами компанія може завдяки  оптимізації бізнес-процесів і відмові від послуг посередників. «АТБ» працює з постачальниками продукції лише напряму.
Освоюючи передовий європейський досвід, а також інвестуючи чималі кошти у власні інноваційні розробки, компанія зуміла збудувати ефективну модель соціально орієнтованого та патріотичного бізнесу. Багато років поспіль «АТБ» утримує абсолютне лідерство в галузі за багатьма показниками. Йдеться про товарообіг (за шість місяців 2020 року він становив 70,7 млрд грн.), обсяг сплати податків і зборів (за перше півріччя – 7,57 млрд грн.), кількість магазинів, розвиток логістичної інфраструктури, чисельність співробітників (більш як 60 тис. осіб), мапу присутності, благодійні проєкти, створення нових робочих місць (останній чинник вельми важливий для невеличких населених пунктів).

«За цими цифрами –  податки, сплачені до державного та місцевих  бюджетів, тисячі створених нових робочих місць, реалізовані національні та регіональні благодійні проєкти, а також програми допомоги та підтримки … Можу стверджувати, що наша команда сформувала стійку бізнес-модель, здатну відповідати на будь-які виклики сучасності! Й ми не зупиняємося!», – підкреслив Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ ».

Багато років працюючи у сфері вітчизняного ритейлу, «АТБ» вважається драйвером усієї галузі. Це гарна оцінка результатів діяльності компанії за довгі роки. Торговельна мережа познайомила українців  із форматом магазину самообслуговування. «АТБ» став першим українським маркетом, де можна було самостійно наповнювати кошик необхідними продуктами. Багато того, що сьогодні є звичною справою для будь-якого супермаркету Тернопільщини, свого часу протестували, впровадили, а в деяких випадках і розробили саме в торговельній мережі «АТБ». Це системи підвищення енергоефективності, рекуперації тепла, сучасні онлайн-сервіси та диджитал-рішення, які роблять купівлю товарів комфортною та безпечною.
Компанія продовжує задавати високий темп та чудовий рівень сервісу для усієї української торгівлі. Останнім часом були реалізовані такі сміливі проєкти, як адресна доставка продуктів, перший український продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. Скасовану урядом навесні минулого року паперову книгу скарг і пропозицій замінив інтелектуальний чат-бот, з яким можна спілкуватися у Viber і Telegram. У магазинах мережі зараз встановлюють  поштомати. На стадії впровадження також технологія Scan & Go, завдяки якій покупець самостійно сканує товари й оплачує їх в мобільному додатку.

 

Автор: Галас



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *