Кілька днів тому Україна відзначила День торгівлі – свято спеціалістів, від яких залежить, чим ми харчуємося і як живемо. У переддень свята ми зазирнули за лаштунки лідера української роздрібної торгівлі, щоб дізнатися, що може запропонувати клієнтам вітчизняний ритейл. Найбільшим представником цієї галузі в країні є компанія «АТБ». Заснована ще в середині дев’яностих, вона зараз є абсолютним лідером одразу за багатьма показниками. Це товарообіг, обсяг сплачених податків до бюджетів усіх рівнів, асортимент (більш як 3,5 тис. найменувань), кількість співробітників (орієнтовно 64 тис. осіб) тощо.
Слід також згадати, що саме торговельна мережа «АТБ» познайомила українців з форматом магазину самообслуговування, де клієнт сам обирає потрібні товари, а не чекає на послуги продавця. Багато з того, що сьогодні є нормою для будь-якого супермаркету країни, вперше було протестовано та впроваджено саме в «АТБ». Компанія дотримується стратегії динамічного розвитку. Вона обирає інноваційні рішення, які дозволяють підвищувати рівень комфорту в магазинах та оптимізувати багато бізнес-процесів, а також допомагають покупцям економити чималі кошти.
З’явився зручний сервіс, завдяки якому можна мінімізувати час, що ми зазвичай витрачаємо на пошук товарів у торговому залі. Йдеться про можливість попереднього замовлення «На сайті вибирай – в магазині забирай». Все необхідне можна знайти в режимі онлайн та покласти до віртуального кошика обраного магазину «АТБ». Після цього слід зайти, оплатити і забрати свій продуктовий набір, який вже чекатиме на вас. Це займає мінімум часу. Доступною є й послуга оплати обраних товарів онлайн.
Крім того, корпорація відгукнулася на прохання Офісу Президента, закупивши у Франції дороге сучасне діагностичне обладнання для обласних лікарень і лабораторій. Такі комплекси, які коштували 10 млн грн., вже передали лікарням Чернівців, Івано-Франківська, Києва, Дніпра, Херсона й інших міст.
Торговельна мережа вважає своєю основною метою забезпечення населення, в тому числі й у Тернополі, якісними продуктами за максимально доступними цінами. В цьому році компанія зуміла максимально пом’якшити не тільки сезонне зростання цін, але й підвищення закупівельної вартості у виробників, пов’язане з карантинними обмеженнями.
This website uses cookies.