Файне місто: супермаркетів «АТБ» на Тернопільщині побільшало

Перше півріччя буремного 2020-го стало серйозним випробуванням на міцність як для вітчизняного торговельного бізнесу, так і для мільйонів громадян країни. Пристосуватися до нових пандемічно небезпечних умов мешканцям Тернопільщини активно допомагає найбільша торговельна мережа України – «АТБ».

Багаторічний лідер українського ритейлу пропонує українцям гарантовано якісні, свіжі  та безпечні продукти за найбільш доступними цінами.  Нині постійними клієнтами супермаркетів «АТБ» є майже чотири мільйони громадян у 24 областях країни, включаючи й Тернопільську. Більше того, ці показники постійно зростають, оскільки компанія дотримується обраної багато років тому стратегії динамічного розвитку, розширює мережу, відкриває нові магазини, проводить модернізацію вже працюючих маркетів, розвиває логістичну інфраструктуру, підкорює нові області.
З початку поточного року в Україні прийняв перших клієнтів 61 новий супермаркет «АТБ», у тому числі й у нашому західному регіоні. П’ятнадцять магазинів відкрилися після капітальної реконструкції. Тепер мапа присутності найбільшої за багатьма показниками (асортиментом, чисельністю співробітників, кількістю магазинів, товарообігом тощо) торговельної мережі країни сьогодні включає 293 населених пункти. У містах, містечках і селищах всіх областей України працюють 1137 супермаркетів «АТБ».
Розширення торговельної мережі було заплановано довгостроковою стратегією, розробленою в 2017 році. Вона включає в себе не тільки збільшення товарообігу та торговельних площ, але й впровадження сучасних інноваційних технологій в галузі енергозбереження, будівництва й архітектури.  Для створення інноваційних супермаркетів «АТБ» розробили концепцію енергоефективності. Ці маркети пропонують клієнтам  високий рівень сервісу та комфортні умови для шопінгу.  Майже третина торговельної мережі «АТБ» тепер працює в оновленому форматі.
Параллельно корпорація продовжує роботу з розширення та модернізації своєї логістичної інфраструктури, яка  вже зараз є однією з найбільш розвинених у країні. У поточному році планують запуск ще двох мультитемпературних розподільних центрів європейського зразка у Львівській і Одеській областях. Тоді  їх буде 11, що дозволить продовжити  нарощувати обсяг товарообігу. А це означає, що ще більше громадян України матимуть змогу купувати свіжі продукти за демократичними цінами.
За підсумками  першого півріччя  2020-го корпорація «АТБ» збільшила товарообіг на 19% (порівнюючи з аналогічним періодом 2019-го). Зараз цей показник становить 70,7 млрд грн. (включаючи ПДВ та акцизи) проти 59,4 млрд грн. у першому півріччі минулого року. Такі темпи зростання товарообігу «АТБ» демонструє не вперше. У 2017-му цей показник становив 80,2 млрд грн., роком пізніше він виріс до 103,9 млрд грн., а у 2019-му –  до 126,8 млрд грн. Компанія створила десятки тисяч робочих місць, а мільйони гривень у вигляді податків і зборів спрямовує до бюджетів усіх рівнів, включаючи й міську скарбницю нашого Тернополя. Ці кошти  йдуть на зарплати вчителям і медикам, на ремонт доріг, мостів, лікарень і розвиток інфраструктури.
Своєю головною місією компанія визначила безперебійне постачання якісних продуктів для широкого загалу. Магазини  мережі «АТБ», зокрема й у Тернополі, пропонують покупцям понад 3,5 тисячі найменувань продуктів харчування та товарів першої необхідності. Цінова політика лідера вітчизняного ритейлу залишається незмінною більш як чверть сторіччя. Ціни в «АТБ» традиційно на 10–15% нижчі за середньоринкові.
«Ситуація з коронавірусом стала краш-тестом для операторів продовольчого ринку, в тому числі й для нас. Вважаю, що ми гідно пройшли це випробування. Для торговельної мережі «АТБ» ефективність, надійність, безпека є питаннями корпоративної стратегії. Сьогодні вони мають величезне значення ще й для продовольчої та епідеміологічної безпеки країни», – підкреслив голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.
Навесні цього року почав працювати перший в Україні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. В усіх містах, де є маркети  цієї мережі,  від приймання  й обробки замовлення до його  адресної доставки проходить менше однієї години.  Як правило, більшість із нас витрачає на візит до магазину значно більше часу.

Автор: Галас



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *