А довірлива краянка втратила ці гроші, бо ж повірила, що до неї телефонує працівник служби безпеки банку.
Тернополянка повірила, що її віртуальний рахунок намагалися взламати невідомі і одразу стала допомагати псевдбанкіру міняти захисні паролі. Назвала усі коди, що надійшли в смс-повідомленні, а згодом згодом почала отримувати повідомлення про зняття коштів. Допоки жінка зрозуміла, що її обшахраювали, аферист за три транзакції зняв понад 38 тисяч гривень з кредитки.
Вкотре нагадуємо, жоден банківський працівник не телефонує до клієнтів з запитами про захисні коди, номери банківських карток, тощо. Будь-які фінансові операції працівники фінансових установ здійснюють у відділеннях банку.
Будьте пильними!
This website uses cookies.