Компанія «АТБ-Маркет» оголосила про введення нових заходів, які повинні забезпечити стабільну діяльність мережі, а також наявність в достатній кількості асортиментних позицій на полицях магазинів.
Як повідомили в прес-службі АТБ, мережа працює в штатному режимі і має намір подвоїти товарні запаси на всіх розподільних центрах компанії, особливо регіональних, і в магазинах за переліком товарів підвищеного попиту не менш, ніж на 30 календарних днів, щоб гарантувати наявність на полицях магазинів мережі товарів повсякденного вжитку.
«Компанія «АТБ-Маркет» будучи не тільки лідером української галузі роздрібної торгівлі, а й своєрідним фундаментом української продовольчої безпеки, концентрує всі свої ресурси для забезпечення безперебійної доставки товарів і формування товарних запасів, як в розподільних центрах, так і в магазинах. Забезпечує наявність на полицях магазинів продуктів і товарів першої необхідності для кожного покупця», – повідомили в компанії.
«Корпорація АТБ і мережа її магазинів володіє в своєму розпорядженні достатніми товарними запасами, щоб оперативно поповнювати полки, яким би великим не був попит на ті чи інші продукти – гречку, рис, макарони, консерви, цукор і т.п. У разі необхідності система оперативної логістики мережі АТБ дозволяє забезпечити доставку найбільш затребуваних продуктів і товарів першої необхідності, які завжди є в запасі у власних розподільних і складських центрах корпорації», – заявила Наталія Шаповалова, в.о. Генерального директора компанії «АТБ-маркет», відповідаючи на питання про стабільне забезпечення полиць мережі АТБ товарами повсякденного попиту.
Цінова політика мережі АТБ залишиться незмінною, незважаючи на будь-які обставини: вартість продуктів і товарів в діскаунтерах лідера українського рітейлу, як і завжди, на 10-15% нижче середньоринкової. А при покупці продукції власних торгових марок мережі АТБ економія може досягати 40%.
Щоб захистити покупців мережі від дій спекулянтів і панікерів, компанія оголосила про введення з 18 березня обмежень на продаж товарів в одні руки, які дозволять уникнути браку товарів в окремих магазинах мережі через ажіотажний попит.
«Піклуючись про покупців, компанія боролася і буде боротися зі штучним ажіотажем на продукти першої необхідності. Просимо наших покупців з розумінням поставитися до цих обмежень. Ажіотаж створюють не стільки запасливі громадяни, скільки недобросовісні покупці, які потім спекулюють товарами першої необхідності. Щоб не допустити штучно створеного ажіотажу, компанія «АТБ-Маркет» вводить в усіх супермаркетах превентивні заходи. Зокрема, вода, пиво і напої в пластикових пляшках будуть відпускатися в кількості не більше 12 одиниць в одні руки. Всі інші товари будуть відпускатися в кількості не більше 5 штук в одні руки», – роз’яснили в компанії.
Раніше компанія оголосила про введення додаткових протиепідемічних протоколів, які посилять діючі стандарти мережі АТБ в сфері безпеки продукції відповідно до міжнародних стандартів. Додаткові заходи покликані захистити співробітників і партнерів компанії, а також покупців, забезпечуючи для них максимально безпечні умови здійснення повсякденних покупок. У магазинах мережі АТБ всі приміщення і робочі поверхні проходять регулярну санітарну обробку професійними засобами, що забезпечують додатковий санітарно-гігієнічну захист для запобігання поширенню коронавірусній інфекції.
This website uses cookies.