«АТБ» очолив рейтинг найбільших платників податків у галузі ритейлу

Податкова служба України в офіційному виданні оприлюднила оновлений рейтинг найбільших представників бізнесу за обсягом сплачених коштів до бюджетів усіх рівнів.
Лідером серед представників галузі роздрібної торгівлі та логістики вкотре стала компанія «АТБ-Маркет» – найбільший за багатьма показниками (товарообігом, кількістю супермаркетів, асортиментом, чисельністю працівників тощо) представник ритейлу.
Для багатьох ця мережа уже давно стала головним постачальником гарантовано якісних продуктів.  Майже чотири мільйони українців у 24 областях країни є постійними клієнтами таких маркетів. Торговельна мережа «АТБ» протягом року зміцнила свої позиції, піднявшись на три пункти. У  зазначеному рейтингу  вона змінила 16 місце  (яке посіла у 2018 році) на 13. У 2019-му підприємства корпорації «АТБ» сплатили до бюджетів усіх рівнів, у тому числі й до нашої тернопільської міської скарбниці, 6,77 млрд грн. Це на 49% більше за минулорічні результати. Таке стрімке зростання стало наслідком динамічного розвитку торговельної мережі «АТБ» та послідовної оптимізації багатьох бізнес-процесів. Компанія підкорила два нових регіони: прийняли перших покупців дискаунтери на Закарпатті та в Чернівецькій області. Загалом за рік відкрили 88 нових магазинів (у 2018-му – 80). Також відбулася капітальна модернізація 41 супермаркету. На даний час у 280 населених пунктах України, в тому числі й у Тернополі, цілодобово функціонують 1089 дискаунтерів  цієї мережі.
Мапа  присутності «АТБ» постійно розширюється, значно зріс і товарообіг. Цей показник збільшився на 22,4% –  до 126, 8 млрд грн. (включаючи ПДВ). Таким чином,  мережа перевершила власний рекорд попереднього року – у 2018-му даний показник становив 103,9 млрд грн.  (у 2017 – 80,2 млрд грн.). Асортимент магазинів «АТБ» сьогодні перевищує 3,5 тис. найменувань,  приблизно тисяча з яких представлена товарами власних торгових марок. Така ексклюзивна продукція за якістю не поступається будь-яким присутнім на вітчизняному ринку аналогам, проте коштує значно дешевше. Покупці у разі її придбання  можуть  зекономити до 40%. Окрім того, компанія продовжує дотримуватися своєї багаторічної цінової політики: вартість будь-якого товару  в дискаунтерах мережі нижча за середньоринкову на 10–15%.
Повертаючись до рейтингу найбільших платників податків країни, треба зазначити, що, як і рік тому, перші позиції в ТОП-100 платників податків дісталися підприємствам нафтогазової й енергетичної галузей, виробникам тютюнової продукції, націоналізованому «ПриватБанку», а також великим держкомпаніям-монополістам. У цій частині рейтингу все традиційно і практично нічого не змінюється з року в рік, а от у динамічній галузі ритейлу зміни помітні.
До першої сотні за підсумками року увійшли сім компаній, пов’язаних з роздрібною торгівлею та логістикою. Першу позицію наразі посідає «АТБ» (маючи 13 місце в загальному рейтингу), далі йдуть «Нова пошта» (27 місце), ще один традиційний ритейлер – «Епіцентр К» (30 місце – сплачено майже 2,5 млрд грн.), «Сільпо» (41 місце), McDonalds Україна (54 місце), Metro (66 місце) й «Ашан» (77 місце).
Як бачимо, послідовно дотримуючись стратегії динамічного розвитку корпорація «АТБ» з чималим відривом лідирує в ТОП-7 найбільших платників податків галузі.
Цікаво, що крім компаній «АТБ» та «Епіцентр К» інші представники ритейлу, що увійшли до цього рейтингу, зволіли не розголошувати суми сплачених податків і зборів, посилаючись на комерційну таємницю. Тому можна  орієнтуватися на показники більш відкритих компаній, які знаходяться в ТОП-100 поруч із ритейлерами.
Завдяки цим коштам формується наше з вами благополуччя. Вони йдуть на зарплати вчителям і медикам, на виплату соціальної допомоги  та пенсій, ремонт доріг та інші цілі, визначаючи рівень та якість життя громадян. Особливо актуально це стало після реформи децентралізації, коли значно більші суми податків  залишаються на місцях. Це дало потужний ресурс для розвитку українських міст і селищ.  Нині кожен із більш ніж тисячі супермаркетів «АТБ», включаючи й ті, що працюють у Тернополі, можна вважати не тільки торговим представництвом найбільшого ритейлера, але й важливим об’єктом нашої місцевої інфраструктури.

 

Автор: Галас



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *