Компанія «АТБ»,що є багаторічним лідером української галузі роздрібної торгівлі, сьогодні трохи відхилить завісу комерційної таємниці та поділиться з нами своїми сміливими інноваційними планами на рік.
Детальніше про те, що нового, цікавого, смачного, корисного, ексклюзивного та гарантовано якісного у 2020-му можна буде купити в 1082 супермаркетах мережі, в тому числі й у нашому Тернополі, ми розкажемо у цій статті.
Нововведенням, яке вельми потішить майже чотири мільйони постійних клієнтів «АТБ» у 24 областях України, буде поява лімітованих товарів власного виробництва. Нині асортимент дискаунтерів цієї мережі становить більш ніж 3,5 тисячі найменувань, а 26% товарних позицій представлено продукцією власного виробництва «АТБ».
Корпорація уважно вивчає потреби та запити покупця. У минулому році в магазинах мережі оновили та розширили лінійки товарів молочної групи, кондитерських виробів та іншої продукції. Акцент зробили на виготовленні інноваційних товарів без додавання пальмової олії, консервантів, барвників та інших шкідливих добавок. Це продукти для здорового харчування, які цінять європейці та на які зараз переходять українські споживачі. Цього року компанія планує сконцентрувати зусилля на випуску інноваційної продукції. Її підбирають з урахуванням інтересів і побажань клієнтів, яких в «АТБ» вважають повноправними партнерами по бізнесу.
На цей час корпорація володіє чотирма власними торговими марками, що охоплюють всі цінові категорії. Преміальний сегмент представлений ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс – «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Найбільш економний – ТМ «Розумний вибір». Важливо, що кожна із зазначених марок займає лідерські позиції в своєму сегменті, оскільки вирізняється високою технологічністю виробництва та відповідає європейським вимогам щодо якості, безпеки та органолептики продукту (смак, аромат, зовнішній вигляд тощо).
Отже, лінійки всіх категорій товарів у поточному році розширюватимуть за рахунок ексклюзивних позицій і яскравих ліцензійних продуктів. Одним із наочних прикладів став вихід на ринок нових цукерок – «Асорті “Королева ночі”» від ТМ «Своя лінія». Обличчям проєкту стала відома співачка Ольга Полякова, яка в рамках співпраці великих брендів раніше випустила музичний кліп із такою назвою. Фото зірки в сценічному вбранні прикрашає кожну пачку таких лімітованих цукерок.
Приємно здивують клієнта і смакові якості нового продукту. Оновлення торкнулося не тільки зовнішнього вигляду товару: були також внесені певні зміни в його рецептуру, поліпшені органолептичні показники. До продукції власного виробництва, яку продають лише в магазинах «АТБ», компанія висуває особливі вимоги. На полиці таких маркетів, у тому числі й на нашій Тернопільщині, можуть потрапити тільки гарантовано свіжі, натуральні та безпечні продукти. Ексклюзивний асортимент є візитівкою лідера української галузі ритейлу.
Цінова політика торговельної мережі протягом всього періоду діяльності залишається незмінною. Вартість будь-якого товару в дискаунтерах «АТБ», як правило, на 10–15% нижча за середньоринкову, а якщо йдеться про продукцію власних торгових марок, то ціна може бути і на третину нижча за ціну будь-яких аналогів.
This website uses cookies.