Читайте новини Галас на GoogleNews - Нажміть підписатися

Читайте новини Галас у Телеграм каналі - Відкрити

В комунальних підприємствах Тернополя кадрове нововведення

Рішенням сесії від 6 вересня депутати затвердили положення «Про наглядові ради комунальних підприємств». Відтепер на великих комунальних підприємствах обов’язково створюються наглядові ради, які контролюють діяльність підприємства, надають рекомендації щодо покращення його роботи, а також мають право відкликати керівника.

Наглядові ради в Тернополі створюватимуться при усіх комунальних підприємствах (КП), які займають домінуюче становище на ринку або визнані природними монополістами (наприклад, КП «Тернопільводоканал»). Якщо на підприємстві працює понад 250 людей, а річний дохід не перевищує 50 мільйонів євро, то така рада також працюватиме при підприємстві.
Вимоги до членів наглядової ради
Повноваження рад досить широкі: рада контролює роботу підприємства, виконання його керівництвом рішень міської ради, погоджує фінансові плани, розмір оплати праці, врегульовує можливі конфлікти інтересів керівника та членів Наглядової ради. Наглядова рада має право надавати пропозиції підприємству щодо оптимізації роботи та впровадження новітніх технологій. За наявності доказів та відповідного обґрунтування, може й відкликати керівника КП.
Не більше п’яти осіб зможе увійти в раду. Міський голова, виконавчий комітет та міська рада подають по одному представнику. Решта двоє – члени від громадськості, які будуть обиратися через рейтингове голосування через он-лайн портал Електронних консультацій.
Загальні вимоги до членів наглядової ради: вік – щонайменше 25 років, проживати в Тернопільській громаді впродовж останніх трьох років, мати досвід роботи на керівних посадах не менше року та не мати непогашеної судимості. У той же час, зазначені і більш детальні критерії відповідності, повідомляє Центр громадського контролю “Дій”.

4,8% тернополян вважають себе середнім класом

Отримувачів субсидій та пенсіонерів ретельно перевірить держава