Розпочався прийом проектів на Громадський бюджет. На кону 14 мільйонів
З 1 до 30 вересня у Тернополі триває прийом проектів на Громадський бюджет 2020. На наступний рік на реалізацію проектів жителів тернопільської громади з міського бюджету виділено понад 14 мільйонів гривень.
Увага! Впродовж місяця будуть надаватися консультації для авторів, які мають бажання подати проект на Громадський бюджет 2020. Про дату, місце та час зустрічі буде додатково інформуватися на сайті Тернопільської міської ради у розділі «Новини» та на сторінці міської ради у Facebook.
Зверніть увагу! Цього року змінився портал, через який можна подавати проекти на Громадський бюджет 2020 – https://ternopil-budget.e-dem.in.ua
Надаємо відповіді на найпоширеніші питання:
Хто може подати проекти? Проект може подати будь-яка особа, віком від 16-и років, особа без громадянства або іноземець, які мають дозволи на постійне проживання на території України.
Скільки проектів може подати один автор? Один автор може подати 1 великий та 1 малий проект.
На яку суму можна подавати проекти? Проекти можуть бути або малими (сума від 1 000 грн. до 300 000 грн.) або ж великими (від 300 000 до 1 450 000 грн.).
Загальна сума, яку виділяють з міського бюджету на проекти у 2020 році, становитиме 14 094 580 грн. З цієї суми 70% коштів будуть спрямовані на великі проекти, 30% – на малі проекти. Проекти-переможці визначаються за результатами голосування, яке триватиме з 25 жовтня по 8 листопада 2019 року.
Які вимоги до проектів, які подаються на Громадський бюджет 2020?
Загальнодоступний характер, тобто вільний, безкоштовний доступ та вільне безкоштовне користування усіма бажаючими результатами проекту.
Проект повинен бути спрямований на покращення інфраструктури громади.
У випадку, якщо проект передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи іншого об’єкта, вони повинні належати до власності територіальної громади та не перебувати у власності фізичної та/або юридичної особи.
Яким чином подати проект?
Вам необхідно заповнити бланк проекту з 1 по 30 вересня та подати його:
Зверніть увагу! До проекту додаються кошторис, графічні матеріали, візуалізація тощо. У випадку, якщо ви подаєте проект через Центр надання адміністративних послуг у паперовому вигляді, ви повинні надати заповнений бланк проекту разом з графічними матеріалами також у електронному вигляді (наприклад, принісши на флешці. Адміністратор скопіює інформацію та віддасть ваш цифровий носій).
Після подачі проекту впродовж 7-ми днів автор повинен підтвердити підтримку поданого проекту не менше, аніж 15-ти голосами жителів громади.
Після цього адміністратор спеціально для вашого проекту створює окреме голосування на порталі «Електронні консультації та опитування» із запитанням про підтримку вашого проекту. Після цього він надішле вам лінк на вказану електронну пошту з інформуванням про те, що розпочинається голосування на підтримку вашого проекту.
Впродовж тижня ви збираєте 15-ть голосів друзів та знайомих на підтримку вашого проекту. Після чого проект попадає на розгляд Номінаційного комітету на відповідність чинному законодавству.
Зверніть увагу! Непідтримані проекти 15-тьма голосами до розгляду не допускаються!
Дату, час та місце розгляду проекту Номінаційним комітетом буде повідомлено автору, щоб він, за бажанням, міг бути присутнім при його розгляді.
Отримавши позитивну оцінку Номінаційного комітету, проект буде допущений до голосування, яке триватиме з 25 жовтня по 8 листопада через портал https://ternopil-budget.e-dem.in.ua або через ЦНАП.
Переможцями будуть визначені проекти у кожній з номінацій (серед малих та серед великих) рейтинговим голосуванням. Тобто ті проекти, які наберуть більшу кількість голосів (до вичерпання обсягу запланованих коштів), будуть реалізовані у 2020 році.
Зверніть увагу! Проекти, які наберуть менше 300 голосів (для малих) та 500 голосів (для великих) не будуть допущені до реалізації.