Соціологічна група «Рейтинг» оприлюднила результати фінального опитування перед позачерговими парламентськими виборами, які відбудуться 21 липня. Опитування проводили 13—17 липня.
Також, згідно з опитуванням, до Верховної Ради проходять «Опозиційна платформа — За життя» (10,5%), «Європейська солідарність» (7,7%), «Батьківщина» (6,9%) і «Голос» (5,9%).
Партію «Сила і честь» готові підтримати 3,8%, «Опозиційний блок» — 3,1%. Ці та інші партії не долають прохідний барʼєр у 5%.
Найбільше коштів на агітаційну рекламу на телебаченні витратила Радикальна партія, на другому місці – «Українська стратегія Гройсмана». Третю позицію за витратами посіла «Європейська солідарність» Петра Порошенка.
This website uses cookies.