У Тернополі триває процедура рейдерського знищення місцевого комунального транспорту, повідомляє “Голос”. Все відбувається за класичною рейдерською технологію. Через суд підприємство намагаються довести до банкрутства. Лише у нашому випадку таким підприємством є комунальний «Тернопільелектротранс» і вся мережа електротранспорту Тернополя.
Хто стоїть за рейдерською атакою і чому?
Судова атака на КП ««Тернопільелектротранс» розпочалася відразу після оголошення стратегічного плану міської ради Тернополя на відмову від приватних перевізників та користь створення єдиної комунальної транспортної компанії. В рамках цього проекту вже почали закупівлю великих екологічних автобусів. Ідея відмови від малих маршруток на користь зручних великих автобусів та тролейбусів сподобалася тернополянам.
Однак це не сподобалося приватним перевізниками. Після невдалого страйку і шантажу мерії, вони вдалися до більш звичних для них дій. Через юристів з сумнівною репутацією, які мали відношення до відчуження майна Почаївської лаври на користь Російської православної церкви. Вони підготували позови до суду з вимогою знизити ціни на проїзд у комунальному транспорті до рівня 2014 року. Тарифи у розмірі 4 гривень призведуть до зупинки всього комунального транспорту, передовсім тролейбусів.
Представники КП «Тернопільелектротранс» вже заявили, що від рішення суду постраждають самі ж пасажири тролейбусів, бо зменшення тарифу призведе до того, що «Тернопільелектротранс» перестане функціонувати, бо стане ще збитковішим. А це призведе до порушень прав мешканців Тернополя та гостей міста. Борг у комунального підприємства і так 8 млн грн, а при переході на старий тариф – 4 грн, ця заборгованість подвоїться.
Але така ситуація вигідна приватним перевізникам. Тоді саме власник і водій старої маршрутки стане «транспортним богом» Тернополя. А плани створення єдиної комунальної транспортної компанії Тернополя міській раді доведеться відкласти на невизначений термін.
Суддя, яка переслідувала учасників Євромайдану?
Але не лише заангажовані юристи воюють проти комунального транспорту Тернополя. З їхньої подачі сумнівні рішення приймає суддя Ольга Чепенюк. Під час Революції Гідності була серед тих «вершителів правосуддя», що приймали рішення, які обмежували у Тернополі проведення зборів громадян. Суддя Тернопільського окружного адміністративного суду 10.12.2013 року постановою по справі №819/3052/13-a заборонила у період з 10.12.2013 по 07.01.2014 років проводити мирні зібрання у Тернополі. Таке рішення могло дати силовикам додаткові повноваження проти Тернопільського Євромайдану.
Однак, їй вдалося втриматися на посаді. Й навіть більше, продовжувати займатися діяльністю.
Як повідомляють активісти ВО «Автомайдан», після Революції Гідності скандальна суддя зайнялася «благодійністю» – масово повертала на посади екс-правоохоронців, які не пройшли переатестації.
«… віднайшла нове хобі, тепер всупереч волі громади, вона відновлює на роботі колишніх мєнтів, яких атестаційні комісії Тернопільщини звільнили у зв’язку з їх невідповідністю займаним посадам, причетністю до корупційних схем та банальною тупістю», – пишуть на сторінці ВО «Автомайдан» в мережі «Фейсбук».
Тепер вершитель правосуддя приймає неоднозначні рішення на користь недобросовісних перевізників. Адже рішення про скасування теперішньої ціни на проїзд у Тернополі є «мильною бульбашкою», бо управління транспорту має гарантовані Законом повноваження змінити ціну на проїзд своїм новим рішенням.
Може настав час Вищій Раді Юстиції звернути увагу на Тернопільський окружний адміністративний суд, де продовжують «творити» судді періоду Януковича?
Микола Савченко, ГОЛОС
This website uses cookies.